Mr4700 30 Skrevet 15. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/333398 Jeg har været forbi hende her. En rigtig sød dame og et fint og diskret sted. sexen var okay, lidt stille og rolig husmor sex og et okay blowjob. Dog vil jeg mener at hun er tættere på 60 år end 42 år som hun skriver. Og man skal kigge langt efter en D-skål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 15. December, 2021 På hendes foto kan det erfarne øje da straks se at det ikke er en D- skål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 15. December, 2021 Godt spottet, det er lidt lige som i gamle dage da vi havde Ekstrabladet - ved ikke hvad husmoren gør i dag, men savner faktisk den type besøg ...kunne godt finde på at køre om på vestsiden af Sjælland for at give Ida et besøg - tak for anmeldelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 15. December, 2021 Tak for anmeldelsen. Efterlyste hende tidligere, men uden held. Det lyder jo som en god, men gennemsnitlig oplevelse. Hvordan var prisen? Syntes ikke den fremgår af annoncen længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 27 Skrevet 16. December, 2021 Mr4700 skrev, for 17 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/333398 Jeg har været forbi hende her. En rigtig sød dame og et fint og diskret sted. sexen var okay, lidt stille og rolig husmor sex og et okay blowjob. Dog vil jeg mener at hun er tættere på 60 år end 42 år som hun skriver. Og man skal kigge langt efter en D-skål. Med eller uden Gummitarzan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 27 Skrevet 16. December, 2021 Peter.den.store skrev, for 11 timer siden: Tak for anmeldelsen. Efterlyste hende tidligere, men uden held. Det lyder jo som en god, men gennemsnitlig oplevelse. Hvordan var prisen? Syntes ikke den fremgår af annoncen længere Det står tydeligt nederst i hendes “profil” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 184 Skrevet 18. December, 2021 Alder er relativt…… men 60 år er hun ihvertilfald ikke. Max 45-50 år. medmindre hun er blevet 10 år ældre det seneste år, da hun huserede i Kalundborg. jep det var husmorsex, og det er ikke til at foragte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 125 Skrevet 18. December, 2021 Hendes alder er korrekt :0). Ida er en privat veninde. D-skål eller ej så er der flere former for “skål” Husmorsex er ikke at foragte der er nemlig nærvær undervejs hvis det ønskes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg