DonX 162 Skrevet 15. December, 2021 Hej Eroguide og brugere Her under pandemien er jeg begyndt at bruge snap til online-hygge med forskellige piger. Jeg har haft en del gode oplevelser, men der er virkelig gang i svindlerierne på platformen. Så vidt jeg kan gennemskue, er det ofte de samme personer som sidder og opretter nye profiler, hvor de forlanger små forudbetalinger for videoer eller live-sessioner, og derefter forsvinder. De deler så de forskellige profiler på kryds og tværs. Samtidig er der også mange piger, som simpelhen bare svindler. Omfanget og tilbuddet et ved at være så omfattende at jeg forslår at der bliver oprettet en kategori her på på siden, så man har en ærlig chance for hurtigt at udelukke svindel-profilerne. Jeg er selv kun blevet snydt én gang for penge, da jeg er meget forsigtig og insisterer på camtjek inden betaling. Det var der så en pige, som var med på og bagefter smuttede med 150 kr. så det overlever jeg nok, selvom det er træls st blive snydt /Don 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 15. December, 2021 Generelt skal der vist en del til at få oprettet nye underfora. Specielt, hvis der i forvejen findes et, som vel godt kunne rumme disse. Her tænker jeg på dette: Falsk markedsføring Advar andre brugere om uærlig markedsføring fra glædespiger og klinikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 15. December, 2021 Det målretter sig GP’er og kliknikker - mit forslag skal bare tages som er forslag. det kunne også hedde anmeldelser/efterlysninger af online-sex generelt og ikke begrænse sig til snap. Det mener jeg, man burde overveje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 15. December, 2021 Donx kan du ikke starte med at skrive hvem du har haft gode oplevelser med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 239 Skrevet 15. December, 2021 AlfaN skrev, for 54 minutter siden: Donx kan du ikke starte med at skrive hvem du har haft gode oplevelser med? Ja, rigtig god ide. Hvis det udvikler sig bliver det måske til et underforum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy thoughts 6 Skrevet 15. December, 2021 Jeg er med på sådan gruppe... Og deler gerne/giver råd om dem der er fakes og dem der er real.. Er selv blevet snydt for i alt 500kr.... En dag ringede politiet... Om jeg kendte xxx og havde betalt penge for noget video/ billeder... De kørte nogle svindel sager.... og hvis jeg kunne sende udskrift fra mobilpay ville det være til stor hjælp.... Ja så lærte man også det !!!! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 16. December, 2021 Må man så også komme med et forslag til en profil dem der er interesseret i snap/video/chat bør tilføje? Så kan i jo anmelde herinde bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 16. December, 2021 spigerne skrev, 1 time siden: Må man så også komme med et forslag til en profil dem der er interesseret i snap/video/chat bør tilføje? Så kan i jo anmelde herinde bagefter Man kan altid skrive en pm ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 96 Skrevet 21. December, 2021 Det meste af det, der foregår på Snap er fup. Men en undtagelse er Ungpige18. Det er muligvis også den profil, spigerne ville anbefale. Men jeg kan bekræfte, at det ikke er snyd, og at man får en masse frække og liderlige snaps for en overskuelig pris - og måske endda en lille chat med en både sød og smuk ung kvinde som bonus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. December, 2021 Det vertikale smil skrev, for 1 minut siden: Det meste af det, der foregår på Snap er fup. Men en undtagelse er Ungpige18. Det er muligvis også den profil, spigerne ville anbefale. Men jeg kan bekræfte, at det ikke er snyd, og at man får en masse frække og liderlige snaps for en overskuelig pris - og måske endda en lille chat med en både sød og smuk ung kvinde som bonus. Lige den profil har jeg ikke noget positivt at sige om. For mig virker den lige så meget som fusk, som mange andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 96 Skrevet 21. December, 2021 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Lige den profil har jeg ikke noget positivt at sige om. For mig virker den lige så meget som fusk, som mange andre. OK. Du har åbenbart andre erfaringer end mig. Har du købt noget af dem, eller er det mere en dårlig mavefornemmelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. December, 2021 Det vertikale smil skrev, for 28 minutter siden: OK. Du har åbenbart andre erfaringer end mig. Har du købt noget af dem, eller er det mere en dårlig mavefornemmelse? Begge dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 22. December, 2021 AlfaN skrev, for 10 timer siden: Begge dele. AlfaN: Vil du ikke tilføje igen eller skrive din snap i en privat besked, er ked af at høre du har en dårlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 22. December, 2021 spigerne skrev, for 1 time siden: AlfaN: Vil du ikke tilføje igen eller skrive din snap i en privat besked, er ked af at høre du har en dårlig oplevelse. Har sendt en besked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
real Sugardaddy 53 Skrevet 3. Januar, 2022 Jeg er også klart for sådan et subforum. Ville være fint, hvis anmeldelser af onlyfansprofiler også var en mulighed. I forhold til snappen, kan man Ved at slå profilens nummer op på 180.dk - og altid bede om selfie/video på snap inden køb - kan man undgå de værste fakes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg