Hop til indhold

Thaipiger og græsk

Featured Replies

Skrevet

Jernsvinet skrev

Sådan en idiot af en kæreste - hun skippede ham forhåbentlig lige på stedet. Eller var han bare træt af hende og ville have hende til at sige fra?

Hun var jo glad for ham dengang :roll: og deres forhold varede så vidt jeg husker(det er mange år siden)i 2-3 år.

Men hun var selvfølgelig også naiv, han var et dumt svin, en hun bare var forelsket i.

tror faktisk at han var gift, samtidigt med at de havde et forhold kørende. De var kollegaer.

Hun var åbenbart bare den type piger der ikke kan sætte en mand "stolen for døren" uanset hvor tåbeligt og åndsvagt han bærer sig ad :twisted: .

Skrevet

Vejle Thaimassage på Fredericiavej reklamerer også I EB med græske cocktails.

Skrevet

Du kan få hele pakken hos Jyllingevej i kælderen ! , hun reklamere med det,

Jyllingevej Thai massage i Rødovre.

Hun giver også et godt BJ for 500 og hun er berøringsvenlig :twisted:

Men husk det er i kælderen og ikke i stuen/1 . sal, det er kun massage

Er også med i thailisten for København - Sjælland

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Skrevet
butterfly skrev:
Du kan få hele pakken hos Jyllingevej i kælderen ! , hun reklamere med det,

Jyllingevej Thai massage i Rødovre.

Hun giver også et godt BJ for 500 og hun er berøringsvenlig :twisted:

Men husk det er i kælderen og ikke i stuen/1 . sal, det er kun massage

Er også med i thailisten for København - Sjælland

Der er nu mulighed for lidt mere end massage i stuen ;)

-OD

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Skrevet

Jeg forstår altså ikke, hvorfor der ikke længere kan findes thai med græsk i Aarhus ? Engang var det muligt flere steder, søndre ringgade, langelandsgade, silkeborgvej 120, moltkesvej m.fl., men i dag er der officielt ingen thai'er der tilbyder græsk i Aarhus. Man skulle da mene at der ville være et marked for det i landets næststørste by, men ak...

Er der nogen der har en fornuftig forklaring på dette ?

Jeg er iøvrigt meget taknemlig for at emnet endelig blev taget op ! ;-)

Skrevet

Jeg kan bekræfte metoden, som har givet pote ( :mrgreen: ) 2-3 gange i Århus for et par år siden... Dog skal jeg sige, at jeg i Horsens, hvor der efter min mening er flere rigtig gode klinikker, ikke har lykkes med strategien de par gange jeg har forsøgt mig 8-)

Hejsa Har du nogle adresser i Horsens og anmeldelser på de rigtig gode klinikker, prisleje, ydelser om pigerne ser godt ud og evt. om der skulle være nogle med store bryster der evt. giver b2b.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.