Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har ihvertfald været i Århus den senere tid... 

Fantastisk pige især hvis du er til de våde lege.. hun kan give i små portioner og mange gange... Rigtig dejlig og flot pige.. skynd dig afsted..:) 

Redigeret af Håbet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åååååå jeg starter lige med at undskylde....men jeg kan alså ikke lade være....

Vi tager lige en bid af hendes tekst fra AL.:

"Efter i mange år, at have huseret i europæiske storbyer samt det københavnske landskab, har jeg valgt at tage chancen på lolland!!!" 

Lolland??? Lolland af alle steder? hvad er der lige gået galt? der foregår absolut nada på Lolland, især ikke hvis man har rendt rundt i de europæiske storbyer, med mindre hun syntes om at se på sukkerroer og traktorer. Måske har hun mødt en landmand?:D:D:D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

un er

Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Åååååå jeg starter lige med at undskylde....men jeg kan alså ikke lade være....

Vi tager lige en bid af hendes tekst fra AL.:

"Efter i mange år, at have huseret i europæiske storbyer samt det københavnske landskab, har jeg valgt at tage chancen på lolland!!!" 

Lolland??? Lolland af alle steder? hvad er der lige gået galt? der foregår absolut nada på Lolland, især ikke hvis man har rendt rundt i de europæiske storbyer, med mindre hun syntes om at se på sukkerroer og traktorer. Måske har hun mødt en landmand?:D:D:D

hvad filen er det for en arrogant kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Lolland??? Lolland af alle steder? hvad er der lige gået galt? der foregår absolut nada på Lolland, især ikke hvis man har rendt rundt i de europæiske storbyer, med mindre hun syntes om at se på sukkerroer og traktorer. Måske har hun mødt en landmand?

Eller hun er pólak? Eller hun mener de trænger til en røvfuld? Mulighederne er mange

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 11 minutter siden:

hvad filen er det for en arrogant kommentar

Men vel ikke helt ved siden af skiven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 40 minutter siden:

Det kan jo være at man kan kombinere det med en tur i Lalandia. 

Eller som en velfortjent flugt fra samme sted :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 timer siden:

Åååååå jeg starter lige med at undskylde....men jeg kan alså ikke lade være....

Vi tager lige en bid af hendes tekst fra AL.:

"Efter i mange år, at have huseret i europæiske storbyer samt det københavnske landskab, har jeg valgt at tage chancen på lolland!!!" 

Lolland??? Lolland af alle steder? hvad er der lige gået galt? der foregår absolut nada på Lolland, især ikke hvis man har rendt rundt i de europæiske storbyer, med mindre hun syntes om at se på sukkerroer og traktorer. Måske har hun mødt en landmand?:D:D:D

Ha ha :Dspot on @Lady Cherie  bor selv på Lolland, håber da at rende på Lola i den lokale brugs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 timer siden:

Åååååå jeg starter lige med at undskylde....men jeg kan alså ikke lade være....

Vi tager lige en bid af hendes tekst fra AL.:

"Efter i mange år, at have huseret i europæiske storbyer samt det københavnske landskab, har jeg valgt at tage chancen på lolland!!!" 

Lolland??? Lolland af alle steder? hvad er der lige gået galt? der foregår absolut nada på Lolland, især ikke hvis man har rendt rundt i de europæiske storbyer, med mindre hun syntes om at se på sukkerroer og traktorer. Måske har hun mødt en landmand?:D:D:D

Det er next level domina, at spanke en hel landsdel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har været i kontakt med eller besøgt Dominatrix Lola?

Overvejer selv at besøge hende i næste uge hvor jeg er på Lolland, da det er meget begrænset hvad man kan finde dernede.

Kan godt læse at nogen synes at det er lidt sjovt at hun er på Lolland.

hvis der er nogen der kan anbefale en GP jeg kan besøge på Vestlolland så smid et link, har ikke fundet noget interesant endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg synes også det er noget af en kontrast fra Europas storbyer til det flade Lolland. Jeg kender ikke markedet for den slags ydelser på Lolland, jeg kender også mest Lolland for sukkerroer. Landmænd besøger også GPer og nu hvor roekampagnen er ved at være forbi er der igen tid til fornøjelser. Jeg har dog ladet mig fortælle at i år har roedyrkerne det problem at roerne i år er så store at de nu ikke ved hvordan de skal få dækket hullerne igen efter de meget store roer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...