Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan ikke finde et link til hende… Men Ulai kan findes her: https://annoncelight.dk/showad/260865
 

Jeg havde i går aftes aftalt med Ulai at mødes i dag. 
Da jeg mødte op et par minutter før tid, var det en anden pige (Mali) som åbnede døren. Hun sagde at Ulai ikke havde tid hvortil jeg svarede at jeg godt kunne vente lidt. Hun sagde dog at Ulai var optaget - men at hun selv havde tid.
 

Jeg havde valgt Ulai fordi jeg ikke ønskede ekstra - men blot ønskede en god gang massage med lidt pirring. 
 

Nå, men jeg siger ja tak til hendes tilbud. Vi går i kælderen hvor hun spørger hvad jeg har lyst til. Jeg forklarer at jeg har en nerve i klemme i skulderen. (Det skal lige siges at hendes engelske ikke er fantastisk). 
 

Jeg smider tøjet og hopper på madrassen. Hun går i gang og begynder at småfnise da hun finder spændingen i skulderen. “Av” siger hun og griner  :-D

Lang historie kort, så er massagen fin. Mali selv vil jeg skyde på er i start 30’erne. Hun har en meget flot krop - og ansigtet er OK. 
 

Hun pirrer lillemanden ofte og spørger da også om jeg har ombestemt mig og om jeg har lyst til mere, da pikken for 5. gang står rankt. Det blev et nej tak, denne gang. 


Jeg takkede ja til et bad efterfølgende. 
 

Alt i alt betalte jeg 600kr for en time.

 

Kommer jeg igen? Måske!

Hendes røv var virkelig flot - så den kunne jeg godt tænke mig at lære bedre at kende…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse. Passer billederne så fint?

 

Har selv været meget tæt på at forsøge en aftale med hende. Lyder til at massagen var fin, hvilket er det jeg går mest efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, for 9 timer siden:

Tak for din anmeldelse. Passer billederne så fint?

 

Har selv været meget tæt på at forsøge en aftale med hende. Lyder til at massagen var fin, hvilket er det jeg går mest efter.

Jeg synes faktisk at kroppen er flottere i virkeligheden. Hendes lår er større på billederne end jeg husker dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle have ventet på Ulai, har hørt hun ikke giver fræk massage mere ?

Men jeg har oplevet de mest fantastiske oplevelser på hendes madres, fantastisk forførende massage i frækt lingeri, dybe bløde BJ. 
Fræk dildo leg og hed sex.

Håbe hun genoptage de fantastiske egenskaber igen :x
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos hende idag. 
 

Hun er såmænd meget sød, og har en virkelig lækker krop med dejlige bløde men velsiddende bryster. Virkede ikke som de var hjulpet. God lille og spændstig krop samt numse. 
 

Bestilte fuld pakke til 1500kr. Startede med massage som var udemærket men ikke det bedste jeg har prøvet og uden pirring. Dernæst btb, efterfulgt at pussy slide som var ganske udemærket. Derpå kondom og noget ridning og den sædvanlige fremogtilbage. Selve sexen var dog rutinepræget, uden meget indlevelse. Hun ville ikke slikkes eller kysse, og ingen bj, så det var en smule kedeligt imo. Spurgte også til anal men det var åbenbart ikke muligt og dette skyldtes ikke størrelsen. 
 

Ingen gentagelse herfra. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Konrad

Jeg har enorm respekt for Jer der kan sige nej til ekstraydelse når I først ligger der og hun er begyndt at pirre. Det kunne jeg aldrig mønstre selvdisciplin nok til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...