Hop til indhold

Tag min kone

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg besøgte hende her i går. :Dhttps://annoncelight.dk/annonce/69047/tag-min-kone

Et dejlig besøg. Som sidste gang. Jeg er altid meget nervøs, når jeg møder op. Men hun er god til at få mig til at føle mig tryk. Masser af kys og kram. Nem at snakke med. Man få en kæreste oplevelse... :D:D

Startede med et kys i døren, blev vist ind i soveværelset, vi lagde os på sengen, kyssede og rørte ved hinanden, så af med tøjet. Og så begyndte hun at sutte. Dejligt.. på med gummi, så tog hun en ride tur, til jeg kom. Ligge og nusse og snakke til jeg var klar igen. Hun tog den i munden igen, sutte sutte, på med gummi, hvor jeg tog hende i missioner lidt, og så bagfra, af med gummiet så hun sutte lidt mere til jeg kom i munden og ud over hendes ansigt. :-)

Skal hun besøgs igen vis kommer til Danmark igen.... JA helt sikker.

Var hun det være... JA helt sikker

Så tag og besøg hende.

Men det er en lille og meget stjel opkørsel med træer og buske meget tæt på. Så har man en fin stor bil, skal IKKE holde ved huset, men ca 100 meter der fra.

Skrevet

Kan nogen fortælle lidt mere?

Der står i annoncen at hun vejer 55 kg? stemmer det? Jeg syntes nemlig hun virker lidt kraftig på billederne. Og hvordan er hendes ansigt? Er hun en smuk kvinde?

Jeg overvejer at kontakte hende og bestille en tid.

Mvh Peter

Skrevet

hey. jeg har lavet en aftale med hende i næste uge. glæder mig helt vildt, hun virker til at være mega fræk.

der kommer en anmeldelse når jeg har besøgt hende

Skrevet

Det vil jeg se frem til. Hvornår skal du møde hende? Jeg glæder mig til at se din anmeldelse.

- Peter

Skrevet

Er der virkelig ingen der kan fortælle om vægten passer og om hun har et smukt ansigt?

Jeg syntes hun ser lidt flapset ud på billederne, men det kan selvfølgelig godt snyde

Skrevet

tal ordentlig peterph :(

Er der virkelig ingen der kan fortælle om vægten passer og om hun har et smukt ansigt?

Jeg syntes hun ser lidt flapset ud på billederne, men det kan selvfølgelig godt snyde

Skrevet

Det var nu ikke ment som nedladende. flapset er i min optik ikke et skældsord (jeg undskylder, hvis jeg har stødt nogen) Jeg har selv været sammen med en del dejlige runde, buttede, frodige og flapsede piger, en 55kg er nipse størrelse i min optik og syntes ikke hun ligner en nips.

Ansigtet betyder en del for mig så derfor spurgte jeg efter det.

Skrevet

Har besøgt hende super sød vægt og alder passer flot kvinde på 34 med kønt ansigt

super service så ha og udvis respekt når der endelig er en amatør der giver en super oplevelse

og holder det man aftaler

Skrevet

Jeg har bestilt tid senere på ugen og vennter meget spændt.

Er der nogen der kan beskrive hendes blow lidt nærmere.

Dybde? og er det med spyt og vådt ? Sug osv?

Pft. Ss

Skrevet

Havde et dejligt besøg hos denne skønne sydamerikanske kvinde. Hun er varm og kærlig og det er min bedste gfe til dato. Jeg fik hurtigt lyst til at besøge hende igen. Jeg kunne mærke at hun nød at sutte pik, kneppe, kæle og nusse.

Skrevet

så blev det min tur til et besøg ved den lille frækkert. idag onsdag

vi havde aftalt at hun skulle være helt nøgen og kun iført lange sorte støvler. når jeg bankede på.

det var jeg jo lidt spændt på om hun overholdt. min skepsis blev gjort til skamme for selvfølgelig var nu helt nøgen og havde lange støver på da hun åbnede døren for mig. hun kysser mig velkommen og vi går ind i soveværelset.

hvor vi sætter os på sengen og hun begynder at knappe min skjorte op imens hun står der helt nøgen foran mig og ser rigtig fræk og lækker ud. skjorten ryger af om hun, giver sig derefter til at åbne mine bukser, så hun også kan få dem af , jeg smider hurtige lige sko og strømper. underbukser skal hun ikke bøvle med , for det bruger jeg aldrig. :P

jeg ligger mig helt op på sengen og hun ligger sig så jeg kigger lige op i hendes våde fisse og lækre numsehul. hendes hænder og mund leger med min pik imens jeg slikker hendes våde fisse og mine hænder leger med hendes lækre bryster, jeg spørg om ikke hun sætter sig op så min tunge kan gå på opdagelse i hendes stramme numsehul, hun lyder som om det er nogen hun kan lige på hendes vejrtrækning og frække stemme. nu tager pikken i munden igen og sutter og slikker til jeg sprøjter i munden på hende , hun sutter mig helt tom, se nu er jeg så spændt på om hun overholder den sidste del af aftalen jeg havde lavet på forhånd, nemmelig at hun skulle kysse mig og lade sperm glide over i munden på mig, og ja hun vender sig om og vi kysser våd og længe og jeg får alt spermen i munden. ja ja jeg ved det hver vores lille fetich. men frækt det er det sq.

vi ligger os på sengen og hygge snakker lidt bagefter , ingen stress. efter lidt small talk. siger jeg at jeg hellere må køre på job igen.

her ser man at hun elsker at hygge om en mand for hun vil rigtig gerne hjælpe mig skjorte og bukser på igen , jeg har hende sq lidt mistænkt for at holde lidt på mig for hun knapper skjorten skævt og må starte forfra igen, men jeg skynder ikke på hende hun sidder jo nøgen ved min side og jeg kan lege lidt med hendes lækre røv imens hun bliver færdig med at knappe min skjorte, derefter bukser og sko.

vi kysser farvel og helt sikker på gensyn i døren, og jeg kører på job igen.

jeg skrev en sms til manden om tak for "lån" af hans frække uartige kone.

hvortil han svarer velbekom og at det glæder ham at jeg var tilfreds med hende.

godt jeg kom afsted for ca 5 min efter var sommerhusudlejer der for at slå græs osv. 8-)

så jeg kan kun sige snyd ikke dig selv for en oplevelse med hende. hun er rigtig fræk og har godt tid.

Shaved cock

kunne ikke dy mig for at sende billed af hendes lækre røv med, fra hendes annonce

• 2 weeks later...
Skrevet

I går var det så min tur til at tage i sommerhus :mrgreen:

Havde aftalt en halv time med de blide former via den flinke mand. Udførlig vejbeskrivelse fulgte, inkl. tæt på emsige beskeder om at fortryde i god tid. Mon der er så mange af os der ikke dukker op uden at melde afbud? Ja, måske, og en skam i så fald. Huset er nemt at finde, og er et rigtig dejligt sted at komme ( 8-) ) - rent og pænt, og ingen røglugt. :!:

Damen er en dejlig sag - ikke ret høj, med gode, faste former og et par flotte bryster. Klart en latino-pige, men dog ikke helt oppe i de temperamentsfulde højder som nogen af dem kan opvise. :P

Samværet var rigtig dejligt, hun er dygtig og opmærksom, men ingen GFE-oplevelse. Startede med at slikke hende over hele kroppen, for efterhånden at fokusere på hendes dejlige skød. Hun nød åbenbart behandlingen, uden dog at komme 'over the hill'. Herefter en 69, som er must have for mig, men som ikke helt levede op til forventningerne - lidt for passiv/forsigtig efter min smag. Efter en god omgang dansk i forskellige stillinger - og hvor hun (fake eller ej) nød det til fulde, da hun red mig, fik jeg et langt blow til sidst - langt fordi hun var lidt for forsigtig, uagtet mine bud på mere håndfast behandling. Men klimaks var super. :D

Efter at været i bruseren (hvor hun skyndede på mig, fordi der var en ny kunde på vej - og jeg nok havde brugt lidt mere end den aftalte halve time) fik jeg et pigekys med på vej, og kørte afsted. :)

Havde det ikke været for prisen - 700 dask - ville jeg nok ikke have sagt det var fantastisk. Så min konklusion er, at det var rigtig godt for pengene. Men der er andre derude, der får mine næste belønninger. :|

Skrevet

Om man får en god oplevelse har jo meget med kemi at gøre :D

Og jeg må sige at man hos dette par får rigtig meget for pengene og så er de super ærlige

om det de laver og hun gør , så Fessor syntes du ikke kan være dit halv negative indlæg bekendt

Skrevet

Jeg opfatter ikke selv mit indlæg som halvt negativ, blot som en ærlig og selvfølgelig subjektiv beskrivelse af hvad jeg fik ud af det O:-)

Selvfølgelig handler det om kemi, og jeg ville vel fremstå som naiv, hvis a andres gode erfaringer skulle undertrykke mine egne... :-X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.