Bellum 22 Skrevet 14. December, 2021 Besøgte for nogle uger siden Victoria https://annoncelight.dk/showad/328516 Havde på forhånd efterlyst lidt erfaringer med hende herinde, men eneste respons var fra hendes veninde, og det kan man jo ikke rigtig bruge til noget. Besluttede at tage chancen og kontaktede Victoria. Fik at vide at jeg godt kunne få en aftale, men kun hvis det var sex, for hun var ved at være træt af udelukkende at give blows. Tænkte at det nok var det sædvanlige salgsgas, for at lire en lidt op, og når det så kom til stykket så var hun ikke til så meget alligevel. Men der tog jeg fejl! Victoria har lidt tan der indikere andre gener, end de danske. Men hendes sprog er tydelig dansk, med tydelig østdansk dialekt. Hvilket i øvrigt lyder helt forfærdeligt i en jydes ører. Det er ikke skyggen af udenlandsk accent i hendes tale. Nærmest fra da pengene havde skiftet hænder, gik sexen ud over stepperne. Jeg fik dog lige et blow til at blive helt klar på. Først stående og derefter rev vi vel nærmest hinanden rundt på hver eneste cm2 af sengen. Lige afbrudt når en af os var ved at ryge ud over kanten, eller lå ukomfortabelt op mod væggen. Jeg er i disse tider gået lidt væk fra det med kys. Under akten mødtes vores læber alligevel lidt, og Victoria smager altså en del af røg. Og som ikke ryger, er det ikke en rar smag. Alligevel overgav jeg mig kort efter, til totalt lidenskabeligt snav, da sexen ganske enkelt var for lækker. Sex med Victoria, er som med den nye kæreste eller elskerinde, som lige har scoret efter at have spillet op i længere tid. Total uhæmmet lidenskab. Go fornøjelse i det nordjyske, hvor hun vist er på besøg i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 14. December, 2021 Sidst blev annoncen slettet efter hendes ophold. I tilfælde af samme igen så indsætter jeg lige et screen af hendes kontakt profil. Så man ved hvilken pige der er tale om. Håber det er ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 684 Skrevet 14. December, 2021 Hun ligger, efter min mening i den dyre ende 1300/30min er for høj for mig knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg