Hop til indhold
Thunder78

Sugardating - hvordan kommer jeg igang

Recommended Posts

Kære Loge Brødre

Jeg har længe overvejet at begive mig ind i Sugerdating verdenen - altså som Sugerdaddy. Jeg synes det er lidt en jungle og har derfor nogle spørgsmål ?

Hvilke SD hjemmesider er gode ?

Hvad ligger prisniveauet på ?

Er der nogle ting man specielt skal passe på/holde for øje ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder78 skrev, for 2 minutter siden:

Kære Loge Brødre

Jeg har længe overvejet at begive mig ind i Sugerdating verdenen - altså som Sugerdaddy. Jeg synes det er lidt en jungle og har derfor nogle spørgsmål ?

Hvilke SD hjemmesider er gode ?

Hvad ligger prisniveauet på ?

Er der nogle ting man specielt skal passe på/holde for øje ?  

Sugardaters.com

Mellem 650-3-4.000. Alt efter hvad især de unge "babes" ønsker.

Utydelige fotos,Kun 1 foto eller ingen,dem som lyder totalt urealistiske,dem som kommer med en søforklaring om f.eks en "stalker" og vil have dig på mail.(På en anden betalingsside)

Blot få ting. Mavefornemmelse,og sund fornuft.Er selv hoppet i nogle trælse episoder...Men man lærer at skelne de forkerte væk.

Mange unge babes vil også have en på snap blot for ikke at mødes og sælge fotos,videoer,tøj m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal starte med at gøre op med dig selv, om du ønsker klassisk sugardateforhold, hvor du ses fast med en eller flere piger, hvor forholdet går på mere end sex - eller om du alene søger korte møder med mange forskellige.

er sidstenævnte tilfældet, kan sugardaters være udmærket. Du skal bare ikke bilde dig selv ind, at det er sugardating ;-)  

Hvad der typisk foregår på sugardaters er klassisk prostitution og ikke sugardating. 
 

Ønsker du at opleve klassisk sugardating, kan jeg varmt anbefale at du opretter en profil på snapchat med et sigende brugernavn (hvor sugardaddy og gerne by indgår i brugernavnet).

Første date er aldrig en sexdate. Mød din potentielle babe til en kop kaffe eller en god middag i byen. Betragt det som enhver anden date - så vær en gentleman og ikke mindst betaler du for mad/kaffe/drinks.

Du betaler ikke for hendes tid, men har det været hyggeligt, så sender du måske lidt på mobilepay takker for aftenen - og spørger om hun har lyst til at ses igen.

Spørg aldrig til prisen for sex! Ender I med at have sex, så kan du l sende et passende beløb via mobilepay efterfølgende. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, for 3 timer siden:

Du skal starte med at gøre op med dig selv, om du ønsker klassisk sugardateforhold, hvor du ses fast med en eller flere piger, hvor forholdet går på mere end sex - eller om du alene søger korte møder med mange forskellige.

er sidstenævnte tilfældet, kan sugardaters være udmærket. Du skal bare ikke bilde dig selv ind, at det er sugardating ;-)  

Hvad der typisk foregår på sugardaters er klassisk prostitution og ikke sugardating. 
 

Ønsker du at opleve klassisk sugardating, kan jeg varmt anbefale at du opretter en profil på snapchat med et sigende brugernavn (hvor sugardaddy og gerne by indgår i brugernavnet).

Første date er aldrig en sexdate. Mød din potentielle babe til en kop kaffe eller en god middag i byen. Betragt det som enhver anden date - så vær en gentleman og ikke mindst betaler du for mad/kaffe/drinks.

Du betaler ikke for hendes tid, men har det været hyggeligt, så sender du måske lidt på mobilepay takker for aftenen - og spørger om hun har lyst til at ses igen.

Spørg aldrig til prisen for sex! Ender I med at have sex, så kan du l sende et passende beløb via mobilepay efterfølgende. 
 

Jeg har selv forsøgt mig på snapchat uden held - faldt faktisk kun vrede sure pige. Snap er slet ikke indrettet til at søge på den måde. 

Jeg nægter simpelthen at tro på du har ret i hvad du skriver, ligesom det virker ret skummet at din profil lige er oprettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle jeg dog lyve om det?

senest har jeg haft 4 datesmed en sød pige på 22.

og nej, jeg sidder ikke og skriver til random kvinder på Snap. I alle tilfælde har de fremsøgt og tilføjet mig på baggrund af mit brugernavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, for 1 time siden:

Hvorfor skulle jeg dog lyve om det?

senest har jeg haft 4 datesmed en sød pige på 22.

og nej, jeg sidder ikke og skriver til random kvinder på Snap. I alle tilfælde har de fremsøgt og tilføjet mig på baggrund af mit brugernavn.

Prøv at forklar hvordan du finder sugarbabes på snap. Siger du, at du opretter en konto med et navn, der indikerer, at du søger et SD-forhold, og så bliver du herefter tilføjet af piger, som søger en daddy? Jeg spørger oprigtigt, for jeg har aldrig hørt om, at folk bruger snap på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 3 timer siden:

Prøv at forklar hvordan du finder sugarbabes på snap. Siger du, at du opretter en konto med et navn, der indikerer, at du søger et SD-forhold, og så bliver du herefter tilføjet af piger, som søger en daddy? Jeg spørger oprigtigt, for jeg har aldrig hørt om, at folk bruger snap på den måde. 

Hvis bare det var så let. Jeg det at jeg:

1) opretter en snap med et brugernavn som beskrevet

2) adder flest muligt piger der sælger møde/video/billeder på snappen. Da mange af pigerne kender hinanden indbyrdes og snakker sammen, dukker jeg op som venneforslag hos en række piger.

3) når jeg skriver med pigerne gør jeg det klart, at jeg søger en babe at ses med fast. 

4) er der kemi i chatten, spørger jeg om hun har lyst til at mødes for at se kemien an. Enten over en kaffe eller en god middag i byen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo ... Det ER muligt. Har selv haft dates ned venner til piger mødt alene på snap!! Men er tidskrævende!

Har også haft gode længerevarende relationer med piger fra sugardating siden. Er dog også meget tidskrævende, og er man kun ude efter sexdates, er det både for dyrt og besværligt!! Søger man kun sex, er der mange nemmere og billigere måder at finde det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
real Sugardaddy skrev, den 14.12.2021 at 20:37:

Hvis bare det var så let. Jeg det at jeg:

1) opretter en snap med et brugernavn som beskrevet

2) adder flest muligt piger der sælger møde/video/billeder på snappen. Da mange af pigerne kender hinanden indbyrdes og snakker sammen, dukker jeg op som venneforslag hos en række piger.

3) når jeg skriver med pigerne gør jeg det klart, at jeg søger en babe at ses med fast. 

4) er der kemi i chatten, spørger jeg om hun har lyst til at mødes for at se kemien an. Enten over en kaffe eller en god middag i byen.

 

 

Hvordan finder man de piger der sælger billeder på snap? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcist!!! Faktisk RIGTIG nemt. Har du 15-20 på din snap, begynder snap selv at foreslå. Og der er altså noget som foregår "bag algoritmerne". Har fået foreslået pigers snap, som jeg kun har skrevet med/set på sugardaters. Så snap forslag skal man lige se på med "de briller også".

Redigeret af Mr.NiceGuy1980

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...