Hop til indhold
Grabbing

Dirty Mind and Dominant Girl For You Guys - Selena -Aalborg

Recommended Posts

Jeg lytter lige med. Har også kigget på hende men det er nok ikke hende på billederne og tvivler på at hun er specielt passioneret omkring "arbejdet". det ka selvfølgelig ik gå helt galt til den pris.

Skriv en anmeldelse hvis du tager forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

annoncen har været væk et stykke tid, nu er den der igen.
Måske nogen har vært forbi, evt kan bekræfte om det er hende der åbner døren, og om annoncetekst og oplevelse stemmer overens....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Jeg har forsøgt at lave aftale med Selena, er lidt uklar på årsagen til at kommunikationen med hende er dybt forvirrende hele tiden går i stå.

Jeg var tæt på at få en specifik aftale, men Selena og jeg kunne (igen) efter meget kort korrespondance ikke finde et tidspunkt samme dag der passede.

Jeg forslog et ret bredt tidrum dagen efter, hvor jeg kunne istedet.
 

 

Jeg tvivler på at Selene eksisterer, men der i stedet gemmer sig en flok fnisende trenagedrenge eller anden form for fake person bag annoncen.

Nogen der har fået besøg Selena, og kan afkræfte min påstand? Eller er hun bare ekstrem svær at få lavet aftale med, og specielt hvis det ikke er samme dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Jeg har på mistanke om brug af falske billeder, anmeldt annoncen til annoncelight.
Jeg tror som nok der gemmer sig en person bag annoncen, men det er sikkert en anden der åbner døren

Og når billederne afviger fra virkeligheden, hvad så med den service der er beskrevet i annoncen, vil den måske også afvige. 

Så jeg dropper at få en aftale med GP'en, jeg trøster mig med at jeg ikke er gået glip af noget som helst ud over at blive snydt for ægtehed af person, snydt for oplevelse  og snydt for køretur , og tager en spiller til min mit fantasimøde med den domIna der med sandsynlighed ikke eksisterer i virkeligheden

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...