Nettoboy 78 Skrevet 12. December, 2021 Så er adventstiden til mig selv bestilt til i morgen, sammen med bee bee og Pam i Glostrup, glæder mig til at fortælle jer hvordan det gik, og om de 2 piger kunne få liv i kødfløjten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 123 Skrevet 12. December, 2021 Dejligt for dig. Og et ret ligegyldigt opslag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2463 Skrevet 12. December, 2021 krisdane skrev, for 45 minutter siden: Dejligt for dig. Og et ret ligegyldigt opslag. Mon ikke at historien fortsættes i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig2300 Skrevet 12. December, 2021 krisdane skrev, 1 time siden: Dejligt for dig. Og et ret ligegyldigt opslag. Jeg synes ikke det er ligegyldigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 819 Skrevet 12. December, 2021 Nettoboy skrev, for 1 time siden: Så er adventstiden til mig selv bestilt til i morgen, sammen med bee bee og Pam i Glostrup, glæder mig til at fortælle jer hvordan det gik, og om de 2 piger kunne få liv i kødfløjten. Lyder spændende. Har også kigget på Be Be, hun ser godt nok lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 12. December, 2021 Fedt koncept - det vil jeg også , men jeg tror ikke jeg hænger en lille pakke op til næste søndag - jeg tror det bliver en lille hemmelighed jeg holder for mig selv ...hvis jeg er i skrive humør deler jeg naturligvis med jer andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade bandit 0 Skrevet 14. December, 2021 Nettoboy skrev, den 12.12.2021 at 19:08: Så er adventstiden til mig selv bestilt til i morgen, sammen med bee bee og Pam i Glostrup, glæder mig til at fortælle jer hvordan det gik, og om de 2 piger kunne få liv i kødfløjten. Hvordan gik turen så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg