Hop til indhold

Recommended Posts

Møffe skrev, for 13 timer siden:

Man får godt nok lyst til at gå ombord i bryster der...gg

Ja, sådanne billeder burde censureres bort. De virker stærkt manipulerende på mig og er ødelæggende for min sunde fornuft.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så forbi i går troede jeg -fik adressen fynsvej 43 -men der var kun en anden pige -der fortalte at "Lawan" var i Låsbygade -og slet ikke havde været der... -så fik jeg en laaaang næse -men fik dog 1 times god massage -af hende på fynsvej -hun blev dog så træt, at hun ikke orkede ekstra -pyt jeg daffede vider og ende i Ejby ved en underlig dame, med store bryster -der også var træt -og jeg måtte ikke det ene og det andet -så -det var en noget "laaang håret" aften...

I min iver glemte jeg naturligvis, at sikre mig det var hende på billederne Lawan -men fik oplyst at hun ikke kan give god massage -kun soft og erotiskmassage -så gider slet ikke, at forsøge, at få en aftale en anden dag... ggg Thaiverden er uforudsigelig nu og det har den altid været -derfor jeg elsker dem SÅ højt;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Møffe skrev, for 6 minutter siden:

Jeg var så forbi i går troede jeg -fik adressen fynsvej 43 -men der var kun en anden pige -der fortalte at "Lawan" var i Låsbygade -og slet ikke havde været der... -så fik jeg en laaaang næse -men fik dog 1 times god massage -af hende på fynsvej -hun blev dog så træt, at hun ikke orkede ekstra -pyt jeg daffede vider og ende i Ejby ved en underlig dame, med store bryster -der også var træt -og jeg måtte ikke det ene og det andet -så -det var en noget "laaang håret" aften...

I min iver glemte jeg naturligvis, at sikre mig det var hende på billederne Lawan -men fik oplyst at hun ikke kan give god massage -kun soft og erotiskmassage -så gider slet ikke, at forsøge, at få en aftale en anden dag... ggg Thaiverden er uforudsigelig nu og det har den altid været -derfor jeg elsker dem SÅ højt;-) 

Du må have nogle energidrik med til de stakkels trætte piger.

M150 eller katingDang ( redbull, uden bobler). :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 4 minutter siden:

Du må have nogle energidrik med til de stakkels trætte piger.

M150 eller katingDang ( redbull, uden bobler). :P

-Tjaah det er nok den effekt jeg har på kvinder en søndag aften........g

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...