nordjyde_34 182 Skrevet 12. December, 2021 Er der nogle af de herrer som har besøgt denne pige https://annoncelight.dk/showad/333304 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1055 Skrevet 12. December, 2021 (edited) nordjyde_34 skrev, for 2 timer siden: Er der nogle af de herrer som har besøgt denne pige https://annoncelight.dk/showad/333304 Hun hed miss frøken for tid tilbage - hun er startet på noget nyt, rigtig mange har haft mange problemer med hende, jeg har selv skrevet anmeldelser om hende - hvis du kigger i min profil pas på med at give hende tlf. nummer og e-mail, hun skriver også selvom i ikke har en aftale. personligt syntes jeg det er alt for dyrt med en spiller Redigeret 12. December, 2021 af fræk6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 360 Skrevet 12. December, 2021 Jep, jeg har mødt hende. Hun er kun ude efter dine penge, både fordi hun konstant har brug for dem, men nok så væsentligt fordi det er en vigtig del af hendes dominans at tage dine penge uden at du får andet til gengæld end nedladende snak der kører totalt i ring. Jeg nåede aldrig andet end at sidde med det snak over et bord, for pludselig skulle hendes søn, der vist er ægte nok komme på besøg. Han er der vist ikke så meget, og det tænker jeg også er bedst sådan, for ham altså 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1055 Skrevet 12. December, 2021 Nyde skrev, for 4 timer siden: Jep, jeg har mødt hende. Hun er kun ude efter dine penge, både fordi hun konstant har brug for dem, men nok så væsentligt fordi det er en vigtig del af hendes dominans at tage dine penge uden at du får andet til gengæld end nedladende snak der kører totalt i ring. Jeg nåede aldrig andet end at sidde med det snak over et bord, for pludselig skulle hendes søn, der vist er ægte nok komme på besøg. Han er der vist ikke så meget, og det tænker jeg også er bedst sådan, for ham altså Jeg har dog fået sex med hende - men hold da helt op, vi skrev meget sammen inden - du har ret- det går i ring. jeg har set hendes søn, så han findes… hvis du sad yderst ved bordet, med ryggen mod vinduet - har vi siddet på samme plads - skulle du også have brød med?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 182 Skrevet 12. December, 2021 fræk6 skrev, for 11 timer siden: Hun hed miss frøken for tid tilbage - hun er startet på noget nyt, rigtig mange har haft mange problemer med hende, jeg har selv skrevet anmeldelser om hende - hvis du kigger i min profil pas på med at give hende tlf. nummer og e-mail, hun skriver også selvom i ikke har en aftale. personligt syntes jeg det er alt for dyrt med en spiller Tak for at dele jeres erfaringer med Lady D…som hun vist kalder sig nu. Jeg kan desværre ikke finde din anmeldelse fra tidligere. Kan du skrive et link til den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 432 Skrevet 12. December, 2021 fræk6 skrev, for 12 timer siden: Hun hed miss frøken for tid tilbage - hun er startet på noget nyt, rigtig mange har haft mange problemer med hende, jeg har selv skrevet anmeldelser om hende - hvis du kigger i min profil pas på med at give hende tlf. nummer og e-mail, hun skriver også selvom i ikke har en aftale. personligt syntes jeg det er alt for dyrt med en spiller Jeg er enig med Fræk6 - i at det er lige lovligt dyrt for en spiller, og det er i princippet det man får, krydret med noget dominans fra hendes side, som ikke tændte mig specielt. Og de der "teknikker" hun skriver om, fik jeg heller ikke helt øje på. Jeg har kommenteret en anden anmeldelse af hende her 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg