Hop til indhold

Gangbang Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg er netop kommet hjem fra det gangbang, der i dag var arrangeret i Århus. Og desværre ikke verdens bedste oplevelse.

Pigen var en ung østeuropæer på ca. 21 år, og rent faktisk har jeg været sammen med hende en enkelt gang tidligere, hvilket var en fin oplevelse. Men jeg synes at hun ikke virkede helt så oplagt, som man nok skal være.

Og det kan måske skyldes, at det var et af de her maraton gangbangs, som har været afholdt før. De varer fra 10 til 16 og det synes jeg simepelthen er for lang tid til at gæsterne kan forvente at få noget ordentligt ud af det. Jeg må gå ud fra, at pigerne har det helt fint med at det varer så lang tid, så jeg har egentlig ikke ondt af dem. Men engagementet kan umuligt være optimalt hele vejen igennem. Så derfor en opfordring til at korte disse gangbangs af. Jeg kom ca. 3½ time efter start og var altså skuffet.

Noget andet, som pigen ikke rigtig kan gøre for, er stedet det blev afholdt. Jeg har sjældent oplevet så trist en lejlighed til den slags. I stuen, hvor det foregik var der smidt to almindelige madrasser med en stor topmadras ovenpå, så det gjorde ud for en dobbelt seng. Og så et lagen ovenpå. Men lagnet blev hurtigt godt krøllet, så det kun dækkede halvdelen af sengen.

Og så var der utrolig beskidt i rummet, og det fremmer altså ikke lysten at ligge og knalde på en tvivlsom "seng" med udsigt til et beskidt gulv med nullermænd. Og der kunne godt have være bedre former for affaldsspande, et bord til kondomer og servietter, og også gerne både køkkenrulle og ikke bare disse irriterende vådservietter.

Eneste plus var, at der rent faktisk var et udmærket badeværelse med bruser.

Jeg har en gang tidligere været til et gangbang med samme arrangør, som blev afholdt i en lejlighed bag Bruuns Galleri. En nydelig lejlighed, hvor der var en madras, en sofa og en form for lænesol, som også var velegnet til sex. Og fremfor alt var der rent og pænt og en sød telefondame til at passe butikken.

Så skal Gangbangguy holde flere af den slags arrangementer, og forvente at de samme gæster kommer igen, skal lokalterne altså i top og varigheden sættes ned. Ellers er det sgu' forprimitivt.

PS: Gangbangguy har været kritiseret af flere her på Eroguide, så derfor en opfordring til at denne tråd ikke bliver en hetz af ham, for uanset om man lide hans forretningsmetode eller ej, så er det frivilligt om man vil møde op og frivilligt om pigerne stiller op.

Hold en sober tone, tak.

Skrevet

Har du nogen fornemmelse af økonomien i et sådant arrangement?

Var der gratis mad og drikke?

Skrevet
  • Author

Har du nogen fornemmelse af økonomien i et sådant arrangement?

1.000 kr for 2 timer. Ved ikke hvad længere tid koster.

Var der gratis mad og drikke?

Der var gratis drikkevarer. Men ellers ikke noget.

Skrevet

1.000 kr for 2 timer. Ved ikke hvad længere tid koster.

.

Det var nu totaløkonomien jeg var ude efter - antal deltagere X deltagergebyr minus udgifter til lejlighed, pigen, rengøringsartikler og forplejning mv.

Skrevet

Gad vide hvor frivillig hende øst pigen var .....og så skriver man at hun ikke

var så oplagt som man burde være...det var der måske en grund til...

havde faktisk hørt at SKAT havde fået skovlen under gangbangguy

men det får de nok en dag

Skrevet
  • Author

Jeg er ret sikker på, hun var fuldstændigfrivill i. Hun smilede og smalltalkede i hvert fald i pauserne. Og jeg har som sagt mødt hende før, hvor hun også var en sød og smilende pige.

Men det jeg mener er, at når man tilbyder et gangbang på 6 timer, så kan man umuligt være lige engageret hele vejen. Og der tror jeg at hun ville gøre sig selv og gæsterne en tjeneste, hvis det kun var 2 eller 3 timer.

Og det kunne arrangøren godt være med til at begrænse.

Men det er på den anden side også nemme penge at tjene på en eftermiddags arbejde. Personligt ville jeg hellere tjene det tidobbelte ved at have sex med 25 tilfældigt udvalgte husmødre I 6 timer end at tørre røv på pensionister i 8 timer.

• 1 year later...
Skrevet

Så får jeg også lige lyst til at lege EG-betjent og spørge om det ikke havde været bedre at poste den tråd under Sexevents?

Skrevet

hvorfor dukket sådan noget gammelt op igen

Skrevet

Det er fordi jeg leder efter en bestemt pige, som jeg ønsker flere oplysninger om.

Hvis det var hende som jeg tænker på, så ville mange brikker i mit puslespil komme på plads. :smile:

Men jeg undskylder til dem, som er blevet stødt over mit indslag. :-(

Skrevet

Det er fordi jeg leder efter en bestemt pige, som jeg ønsker flere oplysninger om.

Hvis det var hende som jeg tænker på, så ville mange brikker i mit puslespil komme på plads:smile:

​Det kunne være spændende at høre om de brikker i puslespillet som skal falde på plads.

Skrevet

Ok, så hvad de hvis ikke den tøs som jeg tænkte tænkte på, for jeg er ude efter en bestemt Thai-tøs!

Men det kunne nu være sjovt, at prøve gangbang for første gang! :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.