Hop til indhold

Natali i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Besøgte i dag Natali i Vejle. Der er to piger, som begge var lige tiltrækkende. Er til små nips og valgte Natali, som er et ægte lille nips. Lille meget slank krop med fast mave og baller. Tydelig markering af mavemuskler i missionærstillingen. De skønneste små runde b skåls bryster, som er store i forhold til hendes krop. Meget faste og bløde, men ægte, kunne ikke finde ar nogen steder efter operation, helt perfekt.

Valgte 15 minutter til kr. 600, skal snart forbi igen og have min. en halv time til kr. 800. Natali er indbydende, taler et forståeligt engelsk og er meget åben for at bruge hendes krop.

Startede med en dejlig 69'er med en yderst velduftende mis. Havde tungen på afveje omkring det bagerste hul, som også var helt rent og velduftende.

Sluttede af med at kneppe forfra, bagfra og med Natali siddende ovenpå. Ingen piv, hun tog den helt i bund :-)

Kan klart anbefales, pas god på hende.

http://massage.side6.dk/sexymouse

Skrevet

Når du kunne nå alt dette på 15 min. har du da fået god valuta for pengene. Jeg vil også se om jeg kan få tid til et besøg hos dem. Holder de til på hotel eller privat?

Skrevet

Privat lejlighed i Havnegade. Der er regelmæssig udskiftning af pigerne der. De kommer vidst 14 dage af gangen.

viewtopic.php?f=7&t=7998

Det er samme sted, og pigerne annoncerer altid under navnet sexymouse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.