Hop til indhold
R-pod

Dårlig og skuffende oplevelse med Yoki

Recommended Posts

Jeg havde en aftale med Yoki som jeg skulle besøge på Amager hvor hun bor. Næste dag tog jeg derud og besøger hende, men da jeg så ankom skrev jeg til hende at jeg står udenfor nu og venter til hun er klar til at tage imod mig. Pludselig får jeg besked fra hende og skriver til mig at hun ikke er der, men vil have mig til at komme til hende i Rødovre mens jeg står ude i snevejret og venter på hendes bopæl på Amager. Jeg blev ret sur og valgte så at tage hjem med en klar besked til hende at jeg ikke vil komme hen til hende og dermed aflyser aftalen. Hun skrev og tiggede mig til ikke at aflyse aftalen, men hvis hun havde skrevet tidligere var jeg ok med det.

Se det på gode side er at jeg mistede ikke penge for det, men hun har spildt min tid, da jeg bor en time fra Kbh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle af billederne er den ene af de to asiater, der huserer i Rødovre (sidevej til Slotsherrensvej). At dømme ud fra de anmeldelser, der findes, som uden undtagelse er negative, så var du måske heldig trods alt.

Jeg har undret mig over annoncen, både pga at hende på billede 2-4 er kendt fra annoncerne for Rødovrestedet og så fordi der står kun ét navn i annoncen, men alle de andre billeder er af en slank, ung kvinde med små bryster - modsat billede 2-4 ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 8 minutter siden:

Nogle af billederne er den ene af de to asiater, der huserer i Rødovre (sidevej til Slotsherrensvej).

Det var faktisk der hun skrev hvor hun befandt sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
R-pod skrev, Lige nu:

Det var faktisk der hun skrev hvor hun befandt sig.

Hvis du håbede på den slanke model, var du helt sikkert gået forgæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du håbede på den slanke model, var du helt sikkert gået forgæves.

Jeg var ellers klar til at vende om hvis billedet på personen ikke passede som jeg tog screenshot på min mobil i håndet for at tjekke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg tænkte også lidt "okay så hun har de der særlige buede vægge:lol:.. Især på billed 2 er det tydeligt.. 

Ja, billede 2 er åbenlyst amatør-manipuleret. Men alle andre end 2-4 er lige så åbenlyst en helt anden kvinde.

Erfaringsmæssigt ændres billederne efter skriveri herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...