lucullusb 215 Skrevet 11. December, 2021 Hej, nogen som vet om en pige som er frisk på at drikke sperm fra et glas? Gerne flere loads om gangen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 59 Skrevet 11. December, 2021 lucullusb skrev, for 15 minutter siden: Hej, nogen som vet om en pige som er frisk på at drikke sperm fra et glas? Gerne flere loads om gangen… Samler du op eller fylder du glasset på en load. Min kone elsker sperm og spiser gerne fra en ske som var det en yogurt. Holder oftte setups for mange mænd der serverer for hende. Skriv hvis der er interesse så laver vi et arrangement. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 11. December, 2021 Dejlig fetish, hvis man kunne finde en pige som i linket. Drik masser af vand og frugt som æbler, bananer, appelsiner og pebermynte. https://x98.nudevista.com/787/6405787.jpg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 11. December, 2021 SirCumaLot skrev, for 14 minutter siden: Samler du op eller fylder du glasset på en load. Min kone elsker sperm og spiser gerne fra en ske som var det en yogurt. Holder oftte setups for mange mænd der serverer for hende. Skriv hvis der er interesse så laver vi et arrangement. Det kunne jeg godt være med på. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 11. December, 2021 SirCumaLot skrev, for 39 minutter siden: Samler du op eller fylder du glasset på en load. Min kone elsker sperm og spiser gerne fra en ske som var det en yogurt. Holder oftte setups for mange mænd der serverer for hende. Skriv hvis der er interesse så laver vi et arrangement. Det lyder hot! Er interesseret! Kan godt samle op vis hun dr til det, men leverer også et stort load pr skud:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
djjohn 73 Skrevet 12. December, 2021 SirCumaLot skrev, for 23 timer siden: Samler du op eller fylder du glasset på en load. Min kone elsker sperm og spiser gerne fra en ske som var det en yogurt. Holder oftte setups for mange mænd der serverer for hende. Skriv hvis der er interesse så laver vi et arrangement. Lyder da som et fedt arrangement. har aldrig prøvet, men det tænder og kunne godt overvejes, hvis min generthed og frygt for at møde nogen man kender tillader det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrisvp 44 Skrevet 18. December, 2021 Jeg tager gerne med og fylder glasset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg