Hop til indhold

Recommended Posts

lucullusb skrev, for 15 minutter siden:

Hej, 

nogen som vet om en pige som er frisk på at drikke sperm fra et glas? Gerne flere loads om gangen…

Samler du op eller fylder du glasset på en load. Min kone elsker sperm og spiser gerne fra en ske som var det en yogurt. Holder oftte setups for mange mænd der serverer for hende. Skriv hvis der er interesse så laver vi et arrangement.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirCumaLot skrev, for 14 minutter siden:

Samler du op eller fylder du glasset på en load. Min kone elsker sperm og spiser gerne fra en ske som var det en yogurt. Holder oftte setups for mange mænd der serverer for hende. Skriv hvis der er interesse så laver vi et arrangement.

Det kunne jeg godt være med på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirCumaLot skrev, for 39 minutter siden:

Det lyder hot! Er interesseret! Kan godt samle op vis hun dr til det, men leverer også et stort load pr skud:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirCumaLot skrev, for 23 timer siden:

Lyder da som et fedt arrangement. 

har aldrig prøvet, men det tænder og kunne godt overvejes, hvis min generthed og frygt for at møde nogen man kender tillader det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...