Hop til indhold
SexHooked

KAT Randers - nye piger

Recommended Posts

Hej

Var forbi Kat sidste uge, fik min tid med kat men hun var pisse sur så var ekstra sød ved hende så hun blødte op

Fik god massage og midt i hele kom en yngre sød pige ind og hyggede lidt med, der var lidt pres på at jeg skulle betale mere , hvilket var pisse belastende den måde det blev gjort på så jeg sagde nej ... Men kat gjorde mig færdig som hun kan gøre det .

Inden jeg gik viste hun mig 2 yngre flotte piger som lige var startet til hele turen ;)

Så til jer der mangler nyt i Randers , tag forbi og få jer en go oplevelse ...

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Tag jer i agt "gutter". Hun vil bare lokke os til stedet.

Ringede til Kat i morges for at forhøre mig om de nye piger. Fik oplyst, at den ene på 20 var på arbejde i dag. Hun er slank og smuk, så jeg kørte mod Randers. Ankommet gik jeg ind i forretningen, hvor jeg blev modtaget af Kat og vist ind i et værelse. Ind kom en pige, som ikke var 20 år, men +++, ejheller slank og smuk. Hun kunne/ville det hele for 1.000. Hun kunne dog ringe efter en af de nye piger, som kunne komme i løbet af nogen tid, men så var prisen 1.500 for det hele. Det ville jeg ikke give og gik igen - lidt surmuleri fra personalets side, men jeg synes, at de skal holde, hvad de lover af pris og kvalitet, ellers er det ikke mig. Kom dog ikke til at snakke med Kat igen, inden jeg gik. Jeg prøver dog nok at ringe til hende igen en anden gang for at få præciseret, hvad hun "har" og hvad der tilbydes mv. Jeg vil alligevel gerne opleve en af de "nye", men så skal aftalen også være holdbar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke meget med thai-massage at gøre. Har udviklet sig til et forklædt bordel. Desværre for KAT er god, når hun er god. Vi er mange der begræder udviklingen, men hun har fået for meget succes, og så skal kassen fyldes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...