Hop til indhold
Rejsenetværk

Kan ikke redigere

Recommended Posts

Det er åbentbart ændret.  Man kan angive en årsag til hvorfor man har redigeret,  man teksten som man ønsker at redigere kommer ikke frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Det er åbentbart ændret.  Man kan angive en årsag til hvorfor man har redigeret,  man teksten som man ønsker at redigere kommer ikke frem

Præcis ja

Og hvis man gør det, så står der som der plejer at jeg har redigeret.

Men du kan ikke redigere, rette kedelige slå fejl, tilføje det, er, at, jeg osv,  som jeg ofte opdager mangler efterfølgende, når jeg læser korrektur efter at jeg har oprettet indlægget.

Jeg forstår simpelthen ikke den ændring der er foretaget.

For reelt så kan vi jo ikke længere redigere efter at vi først har oprettet tråden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 36 minutter siden:

Præcis ja

Og hvis man gør det, så står der som der plejer at jeg har redigeret.

Men du kan ikke redigere, rette kedelige slå fejl, tilføje det, er, at, jeg osv,  som jeg ofte opdager mangler efterfølgende, når jeg læser korrektur efter at jeg har oprettet indlægget.

Jeg forstår simpelthen ikke den ændring der er foretaget.

For reelt så kan vi jo ikke længere redigere efter at vi først har oprettet tråden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja det er lidt surt ikke at kunne rette de små fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 11 minutter siden:

Hvorfor ændre noget som egentlig fungerede fint?

Jeg håber at der ikke nødvendigvis er tale om en tilsigtet ændring.

Men at der måske kan være opstået et problem, i forbindelse med vedligehold og udvikling.

Jeg er IT mongol, men jeg forestiller mig at EG måske ikke selv er klar over det?

Og derfor måske, forhåbentlig vil kunne komme med en forklaring :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdate:

I klikker redigere og angiver en Grund.
Klik gem

Klik herefter redigere igen og nu kan man redigere teksten :)

 


Indast med Redigere funktionen
Nu er mit felt i hverfald åbent

Redigeret af mr. WilD
Test af grunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige redigeret et indlæg om Eventyrpigerne, det gik smurt (altså redigeringen, Eventyrpigerne fungerer som regel som smurt i glidecreme)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har skrevet et par indlæg, som jeg har fortrudt og derfor gerne vil fjerne. Hvordan gør jeg det? (timefristen er forlængst overskredet).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har skrevet et par indlæg, som jeg har fortrudt og derfor gerne vil fjerne. Hvordan gør jeg det? (timefristen er forlængst overskredet).

Du kan jo prøve at "Rapporter indlæg", som du vil have fjernet, og skrive forklaringen i skemaet. Så er der sikkert en Moderator, som vil forbarme sig over dig. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, den 8.1.2022 at 14:59:

Du kan jo prøve at "Rapporter indlæg", som du vil have fjernet, og skrive forklaringen i skemaet. Så er der sikkert en Moderator, som vil forbarme sig over dig. :)

 

Ja. 

Underligt at man ikke kan redigere selv.

Er meget venligt blevet kontaktet på mail af en GP jeg ønsker jeg redigerer i min tekst, mht. til lokationen, så folk ikke overrender hende

Min tekst er nu "låst" og jeg kan ikke selv redigere den. Kun citere min egen tekst.

Igen. 

Hvorfor kan jeg ikke rette min egen tekst og der er vel ikke så smart at det ikke kan lade sig gøre, hvis en GP sender dig en privat mail og beder dig om det?

Det skulle jo gerne gå lidt hurtigt, så jeg kan besøge hende igen uden problemer....

Syntes det er en dum regel at det man selv skriver ikke kan redigeres når det bliver "låst"..

Hvad gør jeg hvis moderator ikke modererer mit bestemte indlæg hurtigt nok eller "glemmer det"

Lever med at en dejlig  GP sender mig private beskeder over hvorfor mit indlæg ikke er ændret?

Jeg ønsker ikke problemer eller sure miner.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Underligt at man ikke kan redigere selv

Nej det da helt som det skal være. 
Hvis man kunne redigere sine indlæg til enhver tid, ville mange svar komme til at se sære ud, fordi det der svares på, er redigeret ud. 
Jeg har været ude for at svare på et indlæg, hvorefter dette indlæg blev redigeret uden at jeg bemærkede det. Jeg nåede således ikke at redigere mit svar. Derfor fremstod mit svar som om jeg var komplet idiot. 
Vi har vel alle oplevet tråde på FB som der hverken er hoved eller hale i - netop fordi man kan redigerer i en uendelighed. 
Løsningen er at tænke sig om når man poster - akkurat som når man taler med andre mennesker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Nej det da helt som det skal være. 
Hvis man kunne redigere sine indlæg til enhver tid, ville mange svar komme til at se sære ud, fordi det der svares på, er redigeret ud. 
Jeg har været ude for at svare på et indlæg, hvorefter dette indlæg blev redigeret uden at jeg bemærkede det. Jeg nåede således ikke at redigere mit svar. Derfor fremstod mit svar som om jeg var komplet idiot. 
Vi har vel alle oplevet tråde på FB som der hverken er hoved eller hale i - netop fordi man kan redigerer i en uendelighed. 
Løsningen er at tænke sig om når man poster - akkurat som når man taler med andre mennesker. 

Jo. Men hvis man nu skriver noget som en GP ønsker ikke står der mht. lokation  og skriver privat til en. (Denne gang er der ikke nævnt omtrent adresse og det dækker et stort område...).

I andre tråde om andre piger oprettet af andre brugere står der samme område, men denne GP ønsker altså at det ikke skal fremkomme 

Skal jeg bare skrive privat  "Undskyld. Jeg kan ikke ændre mit svar" til pigen. Så får jeg nok ikke lov til at komme igen...?

Jeg har indberettet det til moderator at lokationsdelen skal slettes, men om de ændrer det/sletter det mht. stedsangivelsennen ved jeg ikke...

Jeg ønsker ikke at nogle skal være triste. Det er ikke min mening.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Jeg nåede således ikke at redigere mit svar. Derfor fremstod mit svar som om jeg var komplet idiot. 

Det behøver du slet ikke hjælp til :biggrin:

(Undskyld, jeg kunne ikke lade være)

Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Løsningen er at tænke sig om når man poster - akkurat som når man taler med andre mennesker. 

Præcis!

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

Det behøver du slet ikke hjælp til :biggrin:

(Undskyld, jeg kunne ikke lade være)

Præcis!

Jo, det forstår jeg udemærket men hvis man kommer til at nævnte at vedkommende er feks  på et vandrehjem i København og der ligger mange vandrehjem, men GP'en skriver privat til dig og  ønsker at det ikke skal fremgå.

Skal man så skrive tilbage. "Desværre det kan jeg ikke ændre"..Hvis nu GP specifik ønsker at man ikke nævner vandrehjem og man ikke var klar over det..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har indberettet det til moderator at lokationsdelen skal slettes, men om de ændrer det/sletter det mht. stedsangivelsennen ved jeg ikke...

Du kan ikke gøre mere, jeg er sikker på de nok skal reagere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 7 minutter siden:

Du kan ikke gøre mere, jeg er sikker på de nok skal reagere.

Super! :)

Hvis pigen ønsker så meget diskretion som muligt skal hun naturligvis have det.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 17 minutter siden:

moderator at lokationsdelen skal slettes

Moderatorerne plejer at slette sådan noget

 

 

ppd skrev, for 1 minut siden:

hvis man kommer til at nævnte at

Det er jo netop sådan noget man undgår hvis man tænker mens man skriver. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 minut siden:

Jo, det forstår jeg udemærket men hvis man kommer til at nævnte at vedkommende er feks  på et vandrehjem i København og der ligger mange vandrehjem, men GP'en skriver privat til dig og  ønsker at det ikke skal fremgå.

Skal man så skrive tilbage. "Desværre det kan jeg ikke ændre"..Hvis nu GP specifik ønsker at man ikke nævner vandrehjem og man ikke var klar over det..?

Som sagt, når du har anmeldt dit eget indlæg, så har du gjort hvad du kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 7 timer siden:

Som udgangspunkt sletter vi kun indlæg der overtræder vores regler, det gør det hvis man f.eks. skriver adresse på der hvor pigen arbejder.

Vi har ikke mulighed for at sende privat besked til hver en bruger der sender en rapport ind og hvor vi ikke gør som de beder os om. Det kunne være ønskværdig men det er på ingen måde en mulighed.

Det er sådan landet ligger jvf @Administrator/sidens ejer holdninger/retningslinjer

Men du kan skrive en pm til mig @Default User hvis det er

Tak for svar. Jeg må nok leve med skammen! :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...