Mesterjacob 390 Skrevet 10. December, 2021 Jeg er blevet fanget af håndbold-VM, og det er jo en flok dejlige piger, selvom jeg er mere til det modne segment. Selv kunne jeg ondulere hele holdet, men hvad mener I? Min egen præference er Burgaard og Böhme, men over alle står dog norske Nora Mørk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. December, 2021 Skal de så have det der boldharpiks på hånden når de håndjobber? Avvvvvvvv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 10. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Skal de så have det der boldharpiks på hånden når de håndjobber? Avvvvvvvv. Jeg er ikke så sikker på avvvvvv, for når jeg bliver underlagt en håndjob, er det alt for glat med olie, og det fører ikke rigtigt til friktion, så jeg tror faktisk, at harpiks ville være det rigtige for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 10. December, 2021 Mesterjacob skrev, for 2 timer siden: Jeg er ikke så sikker på avvvvvv, for når jeg bliver underlagt en håndjob, er det alt for glat med olie, og det fører ikke rigtigt til friktion, så jeg tror faktisk, at harpiks ville være det rigtige for mig. Pas nu på - at få den "rykket af" kunne jo få en mere håndgribelig betydning. Jeg er også helt sikker på, at de søde sygeplejersker på skadestuen vil grine deres r** i laser, når de spørger ind til hvad der er sket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg