Hop til indhold
Guest Snuske89

Gangbang med snuskepigen i januar.

Recommended Posts

Guest Snuske89

Halløjsa. Jeg ville ligge en forsigtig føler ud for at høre om der var tilslutning til et gangbang med mig i januar privat og diskret, fra 10-11 en formiddag på en hverdag, hvad ville folk forvente for at de ville deltage? Kram..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohhh yes

En god måde st starte 2022 på :0)

Jeg ville personligt elske et opvarmnings “blowbang” og skal du bruge hjælp er jeg en god erfaren wingman, der kan styre slagets gang. Jeg sørger også for at du for det optimale ud af det i trygge rammer, så du også kan nyde det.

go jul og jeg glæder mig allerede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, for 14 timer siden:

Halløjsa. Jeg ville ligge en forsigtig føler ud for at høre om der var tilslutning til et gangbang med mig i januar privat og diskret, fra 10-11 en formiddag på en hverdag, hvad ville folk forvente for at de ville deltage? Kram..

Halløj skønne Snuskepige

Jeg er SÅ klar. 

Jeg har besøgt dig 3 gange før - dog ikke til et GB - men alene, og det har hver gang været en udsøgt fornøjelse og jeg er hver gang kørt derfra helt tømt og med et saligt smil på læben. 
Kunne være frækt med et GB så et stort JA TAK herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
YNWA skrev, for 7 minutter siden:

Halløj skønne Snuskepige

Jeg er SÅ klar. 

Jeg har besøgt dig 3 gange før - dog ikke til et GB - men alene, og det har hver gang været en udsøgt fornøjelse og jeg er hver gang kørt derfra helt tømt og med et saligt smil på læben. 
Kunne være frækt med et GB så et stort JA TAK herfra. 

Skriver en ny bruger........hmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 3 minutter siden:

Skriver en ny bruger........hmmm

Stop dig selv Ståpik. Jeg er nok ny bruger men det betyder vel ikke at jeg ikke kan have besøgt Snuske 3 gange? 
 

Det er brugere som dig der får mange nye til at tie. 
 

Redigeret af YNWA
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
YNWA skrev, for 5 minutter siden:

Stop dig selv Ståpik. Jeg er nok ny bruger men det betyder vel ikke at jeg ikke kan have besøgt Snuske 3 gange? 
 

Det er brugere som dig der får mange nye til at tie. 
 

:lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og iøvrigt utroligt irriterende at brugere som dig Ståpik mener at man kan hæve sig over alle de nye og fortælle og forklare hvordan man skal navigere herinde. 
Mistro hver gang en ny kommenterer. 
 

Jeg har i mange år fulgt med herinde uden at have en profil, og nydt mange spændende kvinder uden at fortælle om det, og det er da bestemt ikke blevet mere attraktivt at fortælle om oplevelser herinde når man bliver mistænkeliggjort på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 33 minutter siden:

Skriver en ny bruger........hmmm

Hans profil er oprettet 12. maj. Om man er ny bruger eller ej går vist mere på hvor meget man har skrevet end hvornår profilen er oprettet. Hvis du kigger i hans aktivitets har han tidligere skrevet om andre end Snuskepigegen. Men OGSÅ om hende. Om der her er rent mel i posen eller ej skal jeg ikke kunne sige.
Bliver desværre nok bare nød til at give dig ret i at NOGEN nye brugere virker alt for mistænksomme. Det er ikke specifikt rettet mod hverken @YNWAeller nogen anden. Bare sådan en ret generel anskuelse. Og det er inden for det sidste halve års tid blevet værre end det ellers har været.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, for 18 timer siden:

Halløjsa. Jeg ville ligge en forsigtig føler ud for at høre om der var tilslutning til et gangbang med mig i januar privat og diskret, fra 10-11 en formiddag på en hverdag, hvad ville folk forvente for at de ville deltage? Kram..

Gad super gerne deltage..

men kan desværre meget sjældent om formiddagen i hverdage..

det er slet ikke muligt i en weekend??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuske89
Pløkken skrev, den 11.12.2021 at 14:13:

Gad super gerne deltage..

men kan desværre meget sjældent om formiddagen i hverdage..

det er slet ikke muligt i en weekend??

Desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuske89
Æ tømrer skrev, den 10.12.2021 at 22:27:

"airtight", altså en i hvert hul... :wub:

Tænker du mund og fisse?? Det er jeg bestemt frisk på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer
Snuske89 skrev, for 1 time siden:

Tænker du mund og fisse?? Det er jeg bestemt frisk på!

Tjah, mund, fisse og røv... ;) Det ville kunne friste mig. Hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, den 10.12.2021 at 19:32:

Halløjsa. Jeg ville ligge en forsigtig føler ud for at høre om der var tilslutning til et gangbang med mig i januar privat og diskret, fra 10-11 en formiddag på en hverdag, hvad ville folk forvente for at de ville deltage? Kram..

interesseret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuske89 skrev, den 10.12.2021 at 19:32:

Halløjsa. Jeg ville ligge en forsigtig føler ud for at høre om der var tilslutning til et gangbang med mig i januar privat og diskret, fra 10-11 en formiddag på en hverdag, hvad ville folk forvente for at de ville deltage? Kram..

Kommer det til at foregå i odense kunne jeg godt være klar

hvis du er til uden og alle 3 huller er det et kæmpe +

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej frække jeg er helt klar er 31 er lige hjemme i julen og arbejder i Norge normalt så tar til Norge igen i januar ville rigtig gerne mødes du siger bare en pris frække tøs kunne være spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...