Hop til indhold
Prinzen

Maria Odense

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag super smukke Maria https://annoncelight.dk/showad/278453 som jeg tidligere havde besøgt.

Gensynsglæden var stor. Smukke Maria gav en sublim oplevelse i den blide ende. Perfekt krop med dejlige fyldige bryster. Jeg var bestemt ikke skuffet, og kan kun anbefale andre at besøge hende.

Hun holder til et diskret sted ikke så langt fra motorvejen, som er nemt at komme til og fra.

Sex 9/10

Pigen 9/10

Stedet 8/10

Vil jeg komme igen? Ja helt sikkert, og kan kun anbefale hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endelig lykkedes det også for mig at nå forbi Maria - har tidligere haft kontakt til hende men uden at det kunne lade sig gøre med et besøg i O'ense...

Nu blev det til en ½ time med tilkøb af super fransk - og det var et godt valg !

Billederne er om ikke ægte så i hvert fald meget vellignende - vild krop !! Læg dertil et i min optik smukt ansigt og en smilende og serviceminded personlighed - og du har alle muligheder for en god tur på lagnerne !

Hun var lige ved at "æde mig" først, men fik heldigvis justeret tempoet til min begrænsede formåen. En lang, intens ridetur, virkelig lækkert, efterfulgt af doggy som trods udsigten ikke rigtigt var spot on pga. benlængde eller mangel på samme (min altså) og en spændt fiber i venstre baglår... så det blev i stedet en klassisk afslutning i missionæren til stor fornøjelse, i hvert fald fra min side...

En professionel men super venlig og serviceminded indstilling fra Maria - kan bestemt anbefales som en lille før-julegave til én selv... og tåler klart en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig oven skrevne.

Havde en akavet, men sjov”øhh hej” hilsen og nik, med gående gæst. ord var unødvendige. 
Maria er en dejlig nede på jorden, meget smuk pige.

Perfekte poportioner. Glat og lækker hud med dejlig jævn brun farve. 
stram og lille popo, sød lækker mis og et lidt skævt men ultra sødt smil. 
hun er tilbage halv januar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...