Hop til indhold
Spir

Forgæves Roxana, Sunds

Recommended Posts

Havde kikket på Roxana  som kommer fra Spanien hun arbejde i Sunds oplyser hun - https://annoncelight.dk/showad/333487

Vi havde igennem dagen SMS sammen og få prisen og menuen sat samme og aftalt tidspunkt 

for mødet. Jeg havde bedt om hendes adresse, idet jeg har langt at køre - jeg fik kun byen Sunds at vide på SMS af hende, samtidigt skrev hun at adressen ville komme.

Imens jeg kører skriver jeg til hende omkring hendes adresse, men hører ikke noget jeg når til Sunds - hører ikke noget fra hende - vende om og køre hjem uden resultat og godt irriteret.

Så husk at få hendes adresse mm. inden I køre til Roxsana i Sunds - er der andre der har oplevet det samme hos hende??

Redigeret af Spir
Andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spir skrev, for 28 minutter siden:

Havde kikket på Roxsana  som kommer fra Spanien hun arbejde i Sunds oplsyer hun - https://annoncelight.dk/showad/333487

Vi havde igennem dagen SMS sammen og få prisen og menuen sat samme og aftalt tidspunkt 

for mødet. Jeg havde bedt om hendes adresse, idet jeg har langt at køre - jeg fik kun byen Sunds at vide på SMS af hende

samtidigt skrev hun at adressen ville komme.

Imens jeg kører skriver jeg til hende omkring hendes adresse, men hører ikke noget jeg når til Sunds - hører ikke noget fra hende - vende om

og køre hjem uden resultat og godt irriteret.

Så husk at få hendes adresse mm. inden I køre til Roxsana i Sunds - er der andre der har oplevet det samme hos hende??

Ja, meget mærkelig forretnings metoder, jeg harcprøvet det et par gange efter og have kørt 50 km- det er sgu ikke i orden, det mindste de GP,er kan gøre er og skrive de er blevet forhindret 

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spir skrev, for 1 time siden:

Imens jeg kører skriver jeg til hende omkring hendes adresse, men hører ikke noget jeg når til Sunds - hører ikke noget fra hende - vende om og køre hjem uden resultat og godt irriteret.

Hvad havde du forventet, når hun ikke ikke engang bruger nogen form for tegnsætning ;-)

Hey guys am here to party and have good fun
I enjoy every moment i spend with my clients
I normally relax we smoke and drink together before starting to have fun that way we no each other before having fun when u are with me I make sure every minute u spend with me is fun I love to do lots lots of service

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Ja, meget mærkelig forretnings metoder, jeg harcprøvet det et par gange efter og have kørt 50 km- det er sgu ikke i orden, det mindste de GP,er kan gøre er og skrive de er blevet forhindret 

knus

Spir skrev, for 4 timer siden:

Havde kikket på Roxana  som kommer fra Spanien hun arbejde i Sunds oplyser hun - https://annoncelight.dk/showad/333487

for mødet. Jeg havde bedt om hendes adresse, idet jeg har langt at køre - jeg fik kun byen Sunds at vide på SMS af hende, samtidigt skrev hun at adressen ville komme.

Har været der og gik igen fake billeder og begge piger var aldrig de piger på deres anonnce 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spir skrev, for 17 timer siden:

Du skal bare være glad for at du aldrig fik adressen. Det er et sommerhus ved Sunds Sø. Annoncen holder slet ikke. Det er ikke hende du møder, men en helt anden og hun er rumæner ikke fra Spanien. Der er en Audi på rumænske plader i garagen. 

Redigeret af TheJack
Mangler noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, den 11.12.2021 at 11:25:

Du skal bare være glad for at du aldrig fik adressen. Det er et sommerhus ved Sunds Sø. Annoncen holder slet ikke. Det er ikke hende du møder, men en helt anden og hun er rumæner ikke fra Spanien. Der er en Audi på rumænske plader i garagen. 

Dem har jeg stødt på i Silkeborg, hvor jeg løb igen.... to tykke trunter på nok 85 kg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der holder en Sølvgrå Audi A4 Avant ca årgang 2000 på Rumænske plader så skynd dig og løb hjem igen.... De har haft alt for mange navne og fake annoncer efterhånden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massoeren skrev, for 7 minutter siden:

Dem har jeg stødt på i Silkeborg, hvor jeg løb igen.... to tykke trunter på nok 85 kg :D

Og det var altå ikke 85 kg tilsammen for de 2 :D desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...