Hop til indhold

Emmadiamond, 23, Kbh

Featured Replies

Skrevet

Når hun skriver i sin text som hun gør, så er hun selv useriøs og vil bare ha depositum også blok folk, så held og lykke :D

Skrevet
  • Author
Expel skrev, for 8 minutter siden:

hun ... vil bare ha depositum også blok folk

Det ved du jo i princippet ikke noget om. Men jeg er enig i, at det er der nok gode chancer for, ergo denne efterlysning. 

Skrevet
Emptyman skrev, Lige nu:

Det ved du jo i princippet ikke noget om. Men jeg er enig i, at det er der nok gode chancer for, ergo denne efterlysning. 

Rigtig nok det ved jeg ikke, så prøv at give hende et depositum og lad os se hvad der sker :lol:

Skrevet

Hun er oprettet inden for de sidste 24 timer, så der er nok ikke mange der kan sige noget om hende!

Skrevet
  • Author
SnowmanDK skrev, for 10 timer siden:

Hun er oprettet inden for de sidste 24 timer, så der er nok ikke mange der kan sige noget om hende!

Hvor kan man se, hvornår en profil er oprettet? 

Skrevet
Emptyman skrev, for 3 timer siden:

Hvor kan man se, hvornår en profil er oprettet? 

Man kan jo søge efter "nye profiler i dag" og jeg kunne huske at jeg havde set hendes profil under nye profiler ;)

Skrevet
  • Author

Når jeg havde ellers en god dialog kørende med hende, for lidt at se hvad hendes game var, men nu er hendes profil lige pludselig slettet - der er nok nogle, der har anmeldt hende for at forlange forudbetaling (som vist egentlig ikke er tilladt på SD) :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.