Hop til indhold

Recommended Posts

Når hun skriver i sin text som hun gør, så er hun selv useriøs og vil bare ha depositum også blok folk, så held og lykke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expel skrev, for 8 minutter siden:

hun ... vil bare ha depositum også blok folk

Det ved du jo i princippet ikke noget om. Men jeg er enig i, at det er der nok gode chancer for, ergo denne efterlysning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, Lige nu:

Det ved du jo i princippet ikke noget om. Men jeg er enig i, at det er der nok gode chancer for, ergo denne efterlysning. 

Rigtig nok det ved jeg ikke, så prøv at give hende et depositum og lad os se hvad der sker :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 10 timer siden:

Hun er oprettet inden for de sidste 24 timer, så der er nok ikke mange der kan sige noget om hende!

Hvor kan man se, hvornår en profil er oprettet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 3 timer siden:

Hvor kan man se, hvornår en profil er oprettet? 

Man kan jo søge efter "nye profiler i dag" og jeg kunne huske at jeg havde set hendes profil under nye profiler ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg havde ellers en god dialog kørende med hende, for lidt at se hvad hendes game var, men nu er hendes profil lige pludselig slettet - der er nok nogle, der har anmeldt hende for at forlange forudbetaling (som vist egentlig ikke er tilladt på SD) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...