Emptyman 357 Skrevet 10. December, 2021 Hold da op en lækker krop! Nogen der kender hende? Ifølge hendes profiltekst tager hun depositum, hvilket jo er risky business, men måske har nogen mødt hende og kan sige god for hende? https://sugardaters.com/da/profile/KEzE2e5DoA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 10. December, 2021 Når hun skriver i sin text som hun gør, så er hun selv useriøs og vil bare ha depositum også blok folk, så held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 10. December, 2021 Expel skrev, for 8 minutter siden: hun ... vil bare ha depositum også blok folk Det ved du jo i princippet ikke noget om. Men jeg er enig i, at det er der nok gode chancer for, ergo denne efterlysning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 10. December, 2021 Emptyman skrev, Lige nu: Det ved du jo i princippet ikke noget om. Men jeg er enig i, at det er der nok gode chancer for, ergo denne efterlysning. Rigtig nok det ved jeg ikke, så prøv at give hende et depositum og lad os se hvad der sker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 10. December, 2021 Hun er oprettet inden for de sidste 24 timer, så der er nok ikke mange der kan sige noget om hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 11. December, 2021 SnowmanDK skrev, for 10 timer siden: Hun er oprettet inden for de sidste 24 timer, så der er nok ikke mange der kan sige noget om hende! Hvor kan man se, hvornår en profil er oprettet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 11. December, 2021 Emptyman skrev, for 3 timer siden: Hvor kan man se, hvornår en profil er oprettet? Man kan jo søge efter "nye profiler i dag" og jeg kunne huske at jeg havde set hendes profil under nye profiler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 11. December, 2021 Når jeg havde ellers en god dialog kørende med hende, for lidt at se hvad hendes game var, men nu er hendes profil lige pludselig slettet - der er nok nogle, der har anmeldt hende for at forlange forudbetaling (som vist egentlig ikke er tilladt på SD) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg