Hop til indhold
Big3lover

Monica - for godt til at være sandt

Recommended Posts

Det her ser for godt ud til at være sandt.....

https://annoncelight.dk/showad/333378

Jeg tænker tilholdstedet er det samme som Mali og Nana, vurderet ud annoncen. Der skulle være en hel del piger i kælderen på den adresse mig bekendt, hvor der flere gange beskrevet at nogle er fake.

 Men nogen som kan kaste lys over sagen - især Monica?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke der hun holder til kan jeg sige, men da hun jo ikke selv skriver hvor det er , syntes jeg heller ikke jeg vil skrive det. 

Kan vel uden at genere nogen sige det er ikke så langt fra zoo. 

Og nej, som så mange andre steder er billeder heller ikke af hende. 

Redigeret af afløbsrenseren
ekstra tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 1 time siden:

Nej det er ikke der hun holder til kan jeg sige, men da hun jo ikke selv skriver hvor det er , syntes jeg heller ikke jeg vil skrive det. 

Kan vel uden at genere nogen sige det er ikke så langt fra zoo. 

Og nej, som så mange andre steder er billeder heller ikke af hende. 

Selvfølgelig, vi holder diskretionen.

Men har du besøgt hende eller set hende IRL?...Evt beskrive hende hvis du har :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 18 minutter siden:

Selvfølgelig, vi holder diskretionen.

Men har du besøgt hende eller set hende IRL?...Evt beskrive hende hvis du har :)

Hmm, den er lidt trigy den her, men nej jeg har ikke besøgt hende, forsøgte forleden , skrev med hende over længere tid, men de svar jeg fik, gjorde så at jeg fravalgte besøget. Men har min viden fra anden side som jeg ihvert fald står inde for.  så IRL nej, men jeg har set. 

Men du kan jo prøve :) , det jeg har set ser ok ud, og hun kan jo være god nok selv om jeg måske kom forkert ind på hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 minutter siden:

Nu er der så kommet nogle andre billeder af "hende".....

De billeder har været brugt i en anden annonce, eller også er det den annonce der har "skiftet navn". En af fire annoncer der sluttede med "call now" efterfulgt af tlf-nummer. Der har tidligere været diskuteret ægtheden af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 12.12.2021 at 16:53:

Jeg har på fornemmelsen,  at du ved meget mere end ..... Er du i et dilemma situationen afløbsrenseren? Er hun finder sig i det hus tæt på ZOO og lige efter broen? :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...