just27fun 68 Skrevet 10. December, 2021 Er der nogen der har erfaringer med disse 2? Susie Mina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 11. December, 2021 Du kan med garanti forvente at blive bedt om at oprette dig på et eller andet shit-site hvor det koster penge at kommunikere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PeterWillson Skrevet 13. December, 2021 Jeg har lige fået et billede fra Mina og hende kender jeg, så nu ser jeg lige om det er hende, eller om det er en eller anden taber der bruger hendes billede som fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 30. December, 2021 Jeg kan bekræfte at Mina er 4real.. Om hun er den person PW nævner tidligere ved jeg ikke, men det er en pæn og sød pige på måske 24 år? Som man kan have lidt sjov med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 5. Juli, 2022 Er der nogen der har været sammen med Mina fornyelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 5. Juli, 2022 Sødmand skrev, for 1 time siden: Er der nogen der har været sammen med Mina fornyelig? Kan indskyde at Mina Peder efterspørger heroin i dag… så jeg er selv færdig med t besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg