Hop til indhold
afløbsrenseren

Tatar, lidt uden for odense mod bogense

Recommended Posts

Besøgte denne dejlige pige i går.

https://annoncelight.dk/showad/333025

Med hensyn til billederne i annoncen er jeg ikke sikke på det er hende på de 2 første med langt hår , syntes ikke ansigt ligner.   men dem med tato på ryg og det med pink tøj er hende.

Nå men uanset billeder eller ej er hun en rigtig lækker pige, hun er halvt thai/kineser fortæller hun.   Som det ses af billeder er hun meget slank men uden at det går ud over de kvindelige former , et lækkert syn i doggi :P.    Hendes bryster som passer til resten af kroppen er ikke store men med nogle super lækre strittende brystvorter.

servicen er i top ( det kunne mange lære noget af)  fra man træder ind forgangen, den slags som gør man føler sig velkommen , ( ikke noget med ind og betaling af med tøj og så i gang ) nej her er hjælp med at tage sko af , vil du have noget at drikke osv.   og så ind i selve massage rummet , dejlig lyst og varmt med måde en massage briks og og en stor madras på gulvet, med rent linned på .

Her fortsætter den gode stil,  sød og smilende hjælp til at tage tøjet af , jeg ville gerne havde et hurtigt bad , fint siger hun skal jeg ikke gå med, jo da det skal du :) , fik en lækker varm badekåbe på og så ud i et lækkert stort badeværelse med en bruse niche stor nok til 2.   Lækker afvaskning hele vejen rundt fra top til tå herligt, imens havde jeg god tid til at studere lækkerierne og kæle lidt for dem :).

Tilbage i massagerummet igen, ned på madrassen til først lidt massage , den bløde af slagsen, ( hun kan faktisk godt tag ved viste hun bagefter ) som gik over i pirring med bryster og tunge , derefter om på ryggen til lækkert og følt blow , ingen hastværk .    på med gummi og diverse stillinger som afsluttedes med hende ovenpå, hun havde en speciel ride teknik som absolut gav bonus, man kan roligt sige det kørte som smurt , stille til start og så opad i tempo, det kunne jeg ikke holde til længe :rolleyes:.

Så, helt klart en super oplevelse som var de ekstra kilometer  jeg kørte værd.

Sted super fint, pigen både udsende og væsen i top samt den super service var kanon.    som jeg skrev i starten , det kunne andre lære meget af .

Tak for den fine oplevelse Tatar <3.

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert hende som kaldte sig May eller Maya tidligere. Og ja, hun er en dejlig fræk sag. 

Første gang jeg besøgte hende red hun mig på samme måde.... og vi nåede aldrig længere :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden:

Besøgte denne dejlige pige i går.

https://annoncelight.dk/showad/333025

Med hensyn til billederne i annoncen er jeg ikke sikke på det er hende på de 2 første med langt hår , syntes ikke ansigt ligner.   men dem med tato på ryg og det med pink tøj er hende.

Nå men uanset billeder eller ej er hun en rigtig lækker pige, hun er halvt thai/kineser fortæller hun.   Som det ses af billeder er hun meget slank men uden at det går ud over de kvindelige former , et lækkert syn i doggi :P.    Hendes bryster som passer til resten af kroppen er ikke store men med nogle super lækre strittende brystvorter.

servicen er i top ( det kunne mange lære noget af)  fra man træder ind forgangen, den slags som gør man føler sig velkommen , ( ikke noget med ind og betaling af med tøj og så i gang ) nej her er hjælp med at tage sko af , vil du have noget at drikke osv.   og så ind i selve massage rummet , dejlig lyst og varmt med måde en massage briks og og en stor madras på gulvet, med rent linned på .

Her fortsætter den gode stil,  sød og smilende hjælp til at tage tøjet af , jeg ville gerne havde et hurtigt bad , fint siger hun skal jeg ikke gå med, jo da det skal du :) , fik en lækker varm badekåbe på og så ud i et lækkert stort badeværelse med en bruse niche stor nok til 2.   Lækker afvaskning hele vejen rundt fra top til tå herligt, imens havde jeg god tid til at studere lækkerierne og kæle lidt for dem :).

Tilbage i massagerummet igen, ned på madrassen til først lidt massage , den bløde af slagsen, ( hun kan faktisk godt tag ved viste hun bagefter ) som gik over i pirring med bryster og tunge , derefter om på ryggen til lækkert og følt blow , ingen hastværk .    på med gummi og diverse stillinger som afsluttedes med hende ovenpå, hun havde en speciel ride teknik som absolut gav bonus, man kan roligt sige det kørte som smurt , stille til start og så opad i tempo, det kunne jeg ikke holde til længe :rolleyes:.

Så, helt klart en super oplevelse som var de ekstra kilometer  jeg kørte værd.

Sted super fint, pigen både udsende og væsen i top samt den super service var kanon.    som jeg skrev i starten , det kunne andre lære meget af .

Tak for den fine oplevelse Tatar <3.

Jeg skrev mod bogense det skulle være mod otterup , beklager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 3 timer siden:

Ca 10 15 min kørsel fra odinsbroen mod otterup.

 

1200 for en time .

Så en god køretur inden en god ridetur ;)

Kysser hun??

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, Lige nu:

Så en god køretur inden en god ridetur ;)

Kysser hun??

Jep det kan sige :) .

Kysser....   Det er nok noget som er forskellig fra kunde til kunde har jeg oplevet flere gange, men ja jeg var åbenbart kyssebar :) ,  jeg lægger almindeligvis aldrig selv op til det, men hvis pigen selv vil er det da et ekstra plus . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der slet ingen der har været dér og bare fået en god lang massage med et håndjob til sidst? Jeg gider ikke kneppe med dem, men massage med pirring og afslutning, det holder jeg meget af :)

Bare om det hele går op i sex, for det lyder jo ellers som et dejligt sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 37 minutter siden:

Er der slet ingen der har været dér og bare fået en god lang massage med et håndjob til sidst? Jeg gider ikke kneppe med dem, men massage med pirring og afslutning, det holder jeg meget af :)

Bare om det hele går op i sex, for det lyder jo ellers som et dejligt sted

Ja dejligt sted. Men meget indiskret selvom det er ude på landet.

Sidst blev jeg bedt om at tage bagdøren i udestuen.....blev ledt direkte forbi en flok mænd som stod ved et værksted i forbindelse med huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 minutter siden:

Ja dejligt sted. Men meget indiskret selvom det er ude på landet.

Sidst blev jeg bedt om at tage bagdøren i udestuen.....blev ledt direkte forbi en flok mænd som stod ved et værksted i forbindelse med huset.

Det er jeg ligeglad med, de må såmænd gerne vide jeg har fået massage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...