NewPunter 241 Skrevet 9. December, 2021 Er der nogen der har haft kontakt til hende her? https://annoncelight.dk/showad/317770 Synes hun ser rigtig spændende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 108 Skrevet 9. December, 2021 Følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 10. December, 2021 Dyre priser hun holder sig, men hun ser pæn fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 107 Skrevet 10. December, 2021 Har også kikket på hende. Lidt dyr. Hun svarer ikke når man skriver til hende desværre. For ville ellers have prøvet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 750 Skrevet 1. Januar, 2022 Jeg ved ikke hvad hendes priser har været tidligere, men 30 min. for 500 kr. er da ikke dyrt. Er der nogen der har haft held til at møde hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgm 12 Skrevet 2. Januar, 2022 Jeg har haft besøg af hende og det var en god oplevelse. Meget sød pige der gerne ville snakke inden og efter ingen hast fra hendes side. om det er hende på billederne kan godt være med måske et par kilo oveni det har intet at sige for mig så jeg vil bestemt møde hende igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg