DaltonLF 20 Skrevet 9. December, 2021 Hej medbrødre Er der nogen som har prøvet Nora Malkeko fra Faslster? https://annoncelight.dk/showad/333417 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 9. December, 2021 Jeg tænker ikke at hun er en karrusel i Tivoli. Egentlig vild med navnet da jeg er ret meget til "hucows", men jeg tror hun mener at det er hende der malker pikkene. Nej, har ikke været en tur på Falster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 9. December, 2021 Man føler sig helt hensat til Anders And-bladet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 9. December, 2021 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Egentlig vild med navnet da jeg er ret meget til "hucows", men jeg tror hun mener at det er hende der malker pikkene. Hun skriver i profilen at hun er 57 år, så der er næppe mælk i brysterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannik kbh 13 Skrevet 27. November, 2023 Har besøgt hende for et par år siden , jeg var svært tilfreds , hun virker til at kunne lide sit job , og billeder og beskrivelser er retvisende , mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg