Deli 85 Skrevet 9. December, 2021 Besøgte Francesca i Varde Syd i dag. Hende på billederne og helt sikkert en sød nips af en pige, som snakker nogenlunde engelsk. Selve sex'en var uden indlevelse tenderende til sådan lidt amatøragtigt. Jeg er efter sigende ok udrustet, hun valgte i hvert fald at sige nej tak til anal. I doggy måtte jeg heller ikke støde i bund. Hun er i Varde i morgen og vil så fortsætte til Slagelse, hvor hun nævnte hun havde været før. https://annoncelight.dk/showad/315111 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 9. December, 2021 Kan du sige noget om stedet? Centralt, diskret, standard indenfor osv.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 872 Skrevet 9. December, 2021 Jeg havde en lignende oplevelse i Hillerød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 85 Skrevet 10. December, 2021 BB Man skrev, for 23 timer siden: Kan du sige noget om stedet? Centralt, diskret, standard indenfor osv.? Det var på Hotel Varde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 10. December, 2021 Deli skrev, for 3 timer siden: Det var på Hotel Varde Motel Varde ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. December, 2021 (edited) youngatheart skrev, for 23 minutter siden: Motel Varde Det hedder faktisk "Hotel Varde", lidt misvisende, da det er motelagtigt. Redigeret 10. December, 2021 af Pophair Tastefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. December, 2021 Pophair skrev, den 11.12.2021 at 00:14: Det hedder faktisk "Hotel Varde", lidt misvisende, da det er motelagtigt. Sorry du har jo ret mente ellers helt skråsikkert at det hed Motel. Har det ikke heddet det engang, eller er det bare noget jeg har troet fordi det som du siger er meget Motel agtigt mon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 85 Skrevet 12. December, 2021 youngatheart skrev, for 4 timer siden: Sorry du har jo ret mente ellers helt skråsikkert at det hed Motel. Har det ikke heddet det engang, eller er det bare noget jeg har troet fordi det som du siger er meget Motel agtigt mon. Korrekt har heddet motel og virker stadig som motel i dag. Var der en selvbetjeningsløsning, vil den være helt perfekt til at leje til hyrdetimer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillefyr 23 Skrevet 16. December, 2021 Har besøgt denne skønne pige i dag Hun er 100 % lækker efter min smag Synes hun var rigtig sød ,dejlig og sød at snakke med Sex = 7 Pige = 10 Sted = 9 Gengbesøg = 8 På en skala fra 1 til 10 Enste ÷ var ingen tunge kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 25. December, 2021 Deli skrev, den 12.12.2021 at 15:42: Korrekt har heddet motel og virker stadig som motel i dag. Var der en selvbetjeningsløsning, vil den være helt perfekt til at leje til hyrdetimer. Jeg har faktisk sådan et sted der kan virke med selvbetjeningsløsning her i Varde området. Mange dobbeltværelser med eget bad og toilet, samt parkering lige uden for døren som i Varde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 85 Skrevet 25. December, 2021 youngatheart skrev, for 12 timer siden: Jeg har faktisk sådan et sted der kan virke med selvbetjeningsløsning her i Varde området. Mange dobbeltværelser med eget bad og toilet, samt parkering lige uden for døren som i Varde Vil du oplyse om det sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 26. December, 2021 Deli skrev, for 10 timer siden: Vil du oplyse om det sted? Ja gør jeg gerne men kun i pb hvis der er interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 85 Skrevet 27. December, 2021 youngatheart skrev, den 26.12.2021 at 03:32: Ja gør jeg gerne men kun i pb hvis der er interesse Jeg har skrevet pb til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg