Hop til indhold

Falske tantra massører og sexafpressere

Featured Replies

Skrevet

Dette indslag følte jeg lidt er nødvendigt. Til alle jer som er på dating sider som tinder, happn og Facebook dating, eller dem som er på Instagram. Pas på, jeg har i den seneste tid jeg her haft tinder og Instagram på Facebook dating, haft matches som udgiver sig for at være tantra massør. Scammere er blevet enormt smarte og bliver bedre og bedre til at snyde folk og nu er det blevet på mode at forklæde sig som tantramassør, jeg har efterhånden en del matches på tinder og Facebook dating, og har nu talt 60 af mine matches som nogle der udgiver sig for at være tantra massører, og her lægger de vægt på den seksuele del af tantra massage. Disse bruger er 100% fake, det er scammere eller hackere. De snyder for dine penge, og der er nogle nemme tegn som gør at man kan spotte dem. 

1 de virker ualmindeligt interesseret i dig, som jeg skrev de er smarte så de forsøger at spørge ind til dig og virke interesseret i dig og svare enormt hurtigt, der går mindre end 2 minutter før de svare.

2 de bruger en massage hjemside  uden adresse og bruger bots til falsk anmeldelse her er endnu et rødt flag, en massageklinik har altid en adresse eller et nummer du kan ringe til, men de har ikke et nummer man kan ringe tilog anmeldelserne er skrevet af en robot og det er skrevet på engelsk, og hvis det ligger i danmark hvorfor så ikke skrive det på dansk ?

3 mange dem af kommer fra endten Kina, Japan, Filippinerne, USA, Australien og New Zealand og de udgiver sig for at bo i dit nær område, så de har allerede nærstuderet dig, men her er du altså i kontakt med en scammer eller hacker så de har allerede info om dig

4 de kræver et depositum på et bestemt beløb af dollars, dollars som svare til cirka 300 kroner, og når du så har betalt og lavet en såkaldt aftale med dem så kan du få lov til at se dem nøgne på et video opkald for at overbevise dig om at de er altså er rigtige (det er ikke den person du skriver med her er der brugt/stjålet et klip af en webcam model som personen   udgiver sig for at være) det sket jo over kamera så du bliver også filmet, så lad endelig være med at gøre noget som helst, de kan bruge det til sexafpresning

5 de vil føre samtalen hen et andet sted, De vil føre samtalen videre på steder som Google meetup, eller whatsapp hvor det er nemmere at få kontakt og kan se beskederne, igen lover de at du må se dem, men igen lad dem aldrig se dig de bruger videoer af dig til afpresning 

Jeg har selv været udsat for sexafpresning, og det er noget af det værste jeg i mit liv har prøvet, jeg blev sex afpresset af en gut der udgav sig for at  være en amerikansk pige på 24 år som havde bosat sig i Aarhus, men Var i virkeligheden en fillipinsk person der Boede i Filippinerne som truede mig med at sende videon til min familie og venner på Facebook. Jeg vil ikke komme ind på hvad der skete, men jeg gjorde intet udlovligt. Jeg var i kontakt med flere forskellige organisationer og politiet, og blev bekræftet i jeg havde intet gjort galt.  Jeg har forklaret mig så godt jeg kunne og prøve at give nogle forklaringer på hvordan du spotter scammere.

i forhold til det med sexafpresning, hvis i møder en på Instagram for eksempel, læg mærke til hvor mange følgere de har, hvis de for eksempel følger flere tusind brugere men har 0 følgere selv så er det mistænkeligt, kig på billedet de har som profil billed og se om det eventuelt kunne være en model eller webcam model fra et andet sted. Læg mærke til at hvis de lige pludselig tager kontakt til dig, her virker enormt løse på tråden her menes der at de vil gøre alle mulige sexsuelle ting uden overhovedet at vide hvem du er, eller kender dig og hvis man igen tænker fornuftigt så er kvinder altså ikke så nemme, jeg har været i dating gamet i noget tid nu, og jeg ved altså godt at så nemt er det ikke.

jeg har selv prøvet at blive sex afpresset og blive snydt af en scammer der udgav sig for at være en tantramassør, og som sagt er de blevet enormt smarte, de er ikke dumme og de kan deres kram. De udnytter sårbare mænd og kvinder for den sags skyld, og de er bedøvende lige glade med dig du kan ikke tale dem fra at sex afpresse dig. Du er i stor sandsynlighed i kontakt med en der er desperat efter penge, eller så er du i kontakt med en der er del af en kriminel organisation der sælger billeder af både mænd og kvinder. Jeg har prøvet at forklare mig så godt som jeg kan og prøve at give nogle eksempler på hvordan man spotter dem og de røde flag man skal holde øje med.

Og husk nu endelig hvis du er udsat for sexafpresning, betal dem aldrig de stopper ikke og de sletter ikke videon betaler du så bliver de ved. Tal med familie, venner og kollegaer om det, og forbered dem på hvad der kan ske selvom det kan være så svært og grænseoverskridende  og husk du/ i har intet gjort galt det er dem der afpresser der gør noget forkert 

her er nogle links der kan hjælpe 

massage scam

https://makismour.medium.com/tinder-instagram-massage-scam-analysis-screencast-included-95c2e7fac30a

massage scam

https://www.abmp.com/news/email-scams-continue-target-massage-therapists

sextortion/phishing 

https://www.ncsc.gov.uk/guidance/sextortion-scams-how-to-protect-yourself

Redigeret af N10Ah

Skrevet

De findes mange steder idag. Og os i "mandeudgave"

Jeg er så mistænksom, så jeg når at opdage det og svare aldrig på noget.

Og det tror jeg faktisk rigtig mange er. Det høre jeg i alt fald fra dem jeg kender. 

Man ja, det er lidt uhyggeligt hvad de kan finde på efterhånden :( 

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 6 minutter siden:

De findes mange steder idag. Og os i "mandeudgave"

Jeg er så mistænksom, så jeg når at opdage det og svare aldrig på noget.

Og det tror jeg faktisk rigtig mange er. Det høre jeg i alt fald fra dem jeg kender. 

Man ja, det er lidt uhyggeligt hvad de kan finde på efterhånden :( 

Jep de findes mange steder, men dating apps og sider er blevet et stor hit Men tro mig de bliver klogere og klogere, jeg var selv ude for det, jeg tænkte jeg aldrig ville hoppe på sådan et nummer. Men hvad skete der ? Jeg blev både snydt af en scammer, og blev udsat for sexafpresning. Jeg har fået en langt bedre fornuftig tankegang, men der er altså desværre nogle som ikke har hvis de er meget sårbare. De kan som sagt deres kram, og som du siger det er uhyggeligt :(

Redigeret af N10Ah

Skrevet

Hold du dig til din malerrulle og de skønne Gp piger ven,  det er nok det sikreste ;-) ( er iøvrigt selv malermester ) 

Skrevet
AmagerStang skrev, for 2 minutter siden:

Hold du dig til din malerrulle og de skønne Gp piger ven,  det er nok det sikreste ;-) ( er iøvrigt selv malermester ) 

Ja det er nok der sikreste valg, har dog ikke tænkt mig at have en hed omgang med en malerrulle :wacko: men gp er nok de sikkreste selvfølgelig :) det er da vildt fedt :D jeg ville blot lave en guide og hjælpe dem der ikke lige vidste Det.

Redigeret af N10Ah

Skrevet
N10Ah skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er nok der sikreste valg, har dog ikke tænkt mig at have en hed omgang med en malerrulle :wacko: men gp er nok de sikkreste selvfølgelig :) det er da vildt fedt :D jeg ville blot lave en guide og hjælpe dem der ikke lige vidste Det.

Der er desværre mange banditter bag it svindel, har lige været en udsendelse om det i tv for ikke så længe siden hvor mænd blev instrueret i at være en kvinde og fra narrede utallige tusind kroner ud af ensomme mænd som søgte tomheden .  

Skrevet

Nu er liderlige mænd jo noget af det nemmeste at lokke, men når der f. eks skal betales et depositum i dollars, så bør der komme ???? inde i det øverste hoved. Jeg har været en del på Tinder og Sexhunt. Enten blev jeg efter en chat ledt en på en betalingsside, god fornøjelse med at afgive kortoplysninger. Eller det var unge smukke udenlandske kvinder, som gerne ville have et forhold til en mand, som er dobbelt så gammel. De havde bare været lidt uheldige på sidste, men noget økonomisk support ville løse alle problemer. 

Der er en grænse for hvor naiv et voksent bør være. Tænk nu lige en ekstra gang om det virkelig er et reelt tilbud fra kvinden. Så svært er det ikke at gennemskue

Skrevet
JJOH skrev, for 46 minutter siden:

Nu er liderlige mænd jo noget af det nemmeste at lokke, men når der f. eks skal betales et depositum i dollars, så bør der komme ???? inde i det øverste hoved. Jeg har været en del på Tinder og Sexhunt. Enten blev jeg efter en chat ledt en på en betalingsside, god fornøjelse med at afgive kortoplysninger. Eller det var unge smukke udenlandske kvinder, som gerne ville have et forhold til en mand, som er dobbelt så gammel. De havde bare været lidt uheldige på sidste, men noget økonomisk support ville løse alle problemer. 

Der er en grænse for hvor naiv et voksent bør være. Tænk nu lige en ekstra gang om det virkelig er et reelt tilbud fra kvinden. Så svært er det ikke at gennemskue

Om man er liderlig eller ej er vel fuldstændig lige meget, sexafpresning eller at scamme folk for penge er ikke i orden på nogen måde. Jeg er et meget empatisk menneske, men jeg har dælme lidt empati for sådanne folk der kan finde på at sexafpresse andre til penge, eller snyde dem for deres penge. Vi kan sagtens blive enige om at man skal tænke sig om, med øverste etage, men der findes altså sårbare mennesker. Jeg blev selv snydt og sexafpresset, jeg tænkte mig ikke om men retfærdiggøre det at sexafpresse mig eller snyde for mine penge ?  Nej det gør det ikke. Har jeg lært noget ja det har jeg :) nogle har svært ved at gennemskue snyd, da scammere hele tiden finder på nye måder at snyde på, det kan også være over mails via bank, de har selv fundet vej gennem Netflix til at snyde. Min gamle farmor og farfar ville ikke vide sådan noget, men retfærdiggøre det at skal snydes fordi de ikke ved det ? Nej det gør det ikke.

Redigeret af N10Ah

Skrevet
AmagerStang skrev, 1 time siden:

Der er desværre mange banditter bag it svindel, har lige været en udsendelse om det i tv for ikke så længe siden hvor mænd blev instrueret i at være en kvinde og fra narrede utallige tusind kroner ud af ensomme mænd som søgte tomheden .  

Ja det er vildt hvilke måder de kan snyde på, der findes sågar firmaer i Indien som dyrke firmaer netop på at snyde folk. (Her er der tale om dem der ringer og siger de er fra Microsoft)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.