Hop til indhold
FetishExplorer

Domina som lader sig slikke?

Recommended Posts

Hej EG,

Jeg søger en ægte domina, som også lader sig slikke.
Har lagt mærke til, at mange dominaer ikke tilbyder dette. Mange tilbyder fx kun ass worship iført tøj eller latex. 
Søger en domina, hvor man som slave, bliver tvunget til at slikke hende mellem benene (og mellem ballerne) - med det ene formål, at servicere hende og bruges til hendes nydelse.

Helst på Sjælland, men ikke nødvendig.

:?:

Redigeret af FetishExplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også varmt anbefale Lady Cherie. Hun forstod at sætte sig direkte på mit ansigt og dække min næse med skambenet så jeg måtte presse på hendes clit med tungen for at få luft. Hun pissede mig også direkte i munden mens jeg slikkede hende, og pressede udad da jeg slikkede hende i røven. Som hun sagde kommer der noget så kommer det. Jeg følte mig virkelig dejligt brugt bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan også varmt anbefale Lady Cherie. Hun forstod at sætte sig direkte på mit ansigt og dække min næse med skambenet så jeg måtte presse på hendes clit med tungen for at få luft. Hun pissede mig også direkte i munden mens jeg slikkede hende, og pressede udad da jeg slikkede hende i røven. Som hun sagde kommer der noget så kommer det. Jeg følte mig virkelig dejligt brugt bagefter. 

Hun må da efterhånden være en ældre model

Del dette indlæg


Link til indlæg
FetishExplorer skrev, 1 time siden:

Ja - kan i fortælle lidt om alder/udseende? ^_^ @Lauersen @serveU

Hun er en moden dame som ikke er til at løbe om hjørner med, hvilket er en af grundene til at jeg kan tage hende seriøst som domina. Er man kun til forsagte baltiske studiner er det ikke hende man skal vælge. Hun har klare blå øjne, og kan få mig til at krybe for hendes fødder bare ved at se på mig. Slank, fast røv og virkelig velsmagende fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 minutter siden:

Hun er en moden dame som ikke er til at løbe om hjørner med, hvilket er en af grundene til at jeg kan tage hende seriøst som domina. Er man kun til forsagte baltiske studiner er det ikke hende man skal vælge. Hun har klare blå øjne, og kan få mig til at krybe for hendes fødder bare ved at se på mig. Slank, fast røv og virkelig velsmagende fisse.

Enig, alder skræmmer mig nu heller ikke. Kan finde stor glæde i både modne og lidt yngre kvinder. Det vigtigste er, at de hviler 100% i sig selv og virker “ægte” i rollen. Det var mere om vi snakkede +60 år.

Redigeret af FetishExplorer
*Mente +70 år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke rigtig hvorfor der er så mange DOminaer der ikke vil have at man slikker dem (bryster, fødder, baller, osv.) når de ofte giver gyldne dråber

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, 1 time siden:

Forstår ikke rigtig hvorfor der er så mange DOminaer der ikke vil have at man slikker dem (bryster, fødder, baller, osv.) når de ofte giver gyldne dråber

Nu jeg en af de Dom’s som ikke er “ sex forskrækket “ ( ved godt der findes andre grunde til man som Domina ikke tilbyder sex ) Men der er stor forskel på at tilbyde intim kontakt vs. Gyldne dråber. De gyldne dråber kan godt leveres uden tæt / nær kontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret jeg har fået er også, at de skelner i mellem BDSM-ydelser og “almindelige” seksuelleydelser og det er det, som (i følge dem) adskiller dem fra at være almindelig glædespige - det er selvfølgelig den enkelte, der definere hvor de sætter de grænser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 7 minutter siden:

Nu jeg en af de Dom’s som ikke er “ sex forskrækket “ ( ved godt der findes andre grunde til man som Domina ikke tilbyder sex ) Men der er stor forskel på at tilbyde intim kontakt vs. Gyldne dråber. De gyldne dråber kan godt leveres uden tæt / nær kontakt. 

Kommer du ikke et smut til København snart? :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 10 timer siden:

Hun er en moden dame som ikke er til at løbe om hjørner med, hvilket er en af grundene til at jeg kan tage hende seriøst som domina. Er man kun til forsagte baltiske studiner er det ikke hende man skal vælge. Hun har klare blå øjne, og kan få mig til at krybe for hendes fødder bare ved at se på mig. Slank, fast røv og virkelig velsmagende fisse.

Kære Lauersen....

Se nu begynder jeg at tro du prøver at udvise at du har din egen vilje? mmmmh?

Kan det passe at du absolut vil insistere på at jeg har blå øjne? trods jeg en gang før har påpeget at de er grønne? hmmmmmmm??

Er det sådan at du evt. er lidt farveblind? 

Kan du gå op til tavlen og skrive 100 gange: Lady Cherie har grønne øjne!

og så får du lige et smæk med spanskrøret i numsen!

:D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Miss Amandara gør det og hun da til København engang imellem. Det fik jeg lov til:P 

Redigeret af Darksidw
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Kære Lauersen....

Se nu begynder jeg at tro du prøver at udvise at du har din egen vilje? mmmmh?

Kan det passe at du absolut vil insistere på at jeg har blå øjne? trods jeg en gang før har påpeget at de er grønne? hmmmmmmm??

Er det sådan at du evt. er lidt farveblind? 

Kan du gå op til tavlen og skrive 100 gange: Lady Cherie har grønne øjne!

og så får du lige et smæk med spanskrøret i numsen!

:D:D:D

 

Åh nej nu tog jeg fejl af blå og grøn igen. Ærede Lady kan stole på at Grisling skammer sig, og skriver selvfølgelig på tavlen og bukker sig forover for at modtage sin straf. *Går selv over i skammekrogen med et stykke sæbe i munden*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 19 timer siden:

Åh nej nu tog jeg fejl af blå og grøn igen. Ærede Lady kan stole på at Grisling skammer sig, og skriver selvfølgelig på tavlen og bukker sig forover for at modtage sin straf. *Går selv over i skammekrogen med et stykke sæbe i munden*

Av! Hun holder øje med dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 22 timer siden:

Nu jeg en af de Dom’s som ikke er “ sex forskrækket “ ( ved godt der findes andre grunde til man som Domina ikke tilbyder sex ) Men der er stor forskel på at tilbyde intim kontakt vs. Gyldne dråber. De gyldne dråber kan godt leveres uden tæt / nær kontakt. 

Tak for svar Ilona, har også kun hørt godt om dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FetishExplorer skrev, den 9.12.2021 at 10:25:

Hej EG,

Jeg søger en ægte domina, som også lader sig slikke.
Har lagt mærke til, at mange dominaer ikke tilbyder dette. Mange tilbyder fx kun ass worship iført tøj eller latex. 
Søger en domina, hvor man som slave, bliver tvunget til at slikke hende mellem benene (og mellem ballerne) - med det ene formål, at servicere hende og bruges til hendes nydelse.

Helst på Sjælland, men ikke nødvendig.

:?:

Ja det er rigtig sådan skal en oplevelse være også for mig hos en Lady eller Domina  eller hvad hun kalder sig og hun skal også gerne  få orgasme det er så fedt  at opleve at se en kvinde få og selfølgelig også en selv   held og lykke med dit besøg hos en  og skriv så om din oplevelse engang  God wekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...