Hop til indhold
Guest Professoren

Sunisah Thai Massage, Horsens

Recommended Posts

Guest Professoren

Er lige kommet tilbage på arbejde efter en hurtig visit på ovenstående sted, der befinder sig i fine lyse lokaler på Åboulevarden i Horsens.

Havde kun tid til en halv times massage, som jeg fik aftalt på kort varsel (200 kr). Jeg tror nok at pigen/damen jeg mødte, og som hedder Da, er stedets Mama-san; godt fyldig, voksen thai pige - sød og smilende - og, som jeg efterhånden fandt ud af, ret fast i kødet. 8-)

Hendes massage er super god! Så her er en klar anbefaling til alle dem der synes dette er afgørende. Efter min smag en af de bedste i Jylland, og jeg har mødt en god del af dem. Jeg fik et supplerende HJ som også var rigtig godt - startende langsomt og cirklende for efterhånden at gå til den - mens jeg fik lov til at røre ved Da's forskellige attributter. ;)

Hun bad om 400, og jeg gav hende 500. Da dette var en gentagelse af tidligere positive besøg på stedet (dog med andre piger til at udføre), behøver jeg ikke at udpensle noget om gentagelsesfaren. :D

Så vidt jeg ved - og med min egen erfaring in mente - kan man få den fulde pakke, når man har været der og 'demonstreret giverglæde' i fornuftigt omfang. Forvent dog ikke dette de første par gange... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Giverglæde-det ord ville jeg fantastisk gerne selv have konstrueret. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...