Hop til indhold
ButterflyMan

FKK Artemis december

Recommended Posts

Jeg havde muligheden for at besøge Artemis for nylig efter corona pausen på mere end ét år.

Der var masser af piger og fordelingen mellem køn ganske fin. Der var ikke ventetid på værelser som jeg oplevede det før corona og jeg var sammen med 3 lækre piger. En var fra Caribien, sort, en anden var rumæner med store ægte bryster og en tredje som jeg var for beruset til rigtigt at huske. Men alle var gode.

Desuden gik jeg efter de ønsker jeg har som er udenfor loven i Berlin men det er kun et spørgsmål om Euro. Og lad nu være med at overfuse mig med at jeg afslører "en dyb hemmelighed" her. Jeg er sikker på at alle myndigheder i Berlin ved hvad der foregår - de kommer der sikkert selv udenfor arbejdstid.

Faktisk var det mit bedste Artemis besøg i forhold til de sidste 3-4 stykker inden corona.

/B

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 4 timer siden:

Jeg havde muligheden for at besøge Artemis for nylig efter corona pausen på mere end ét år.

Lyder godt! Kørte de med 3G-reglen, og dermed med at alle (i princippet) skal have mundbind på indenfor?

Og kan du sige noget om priserne? Ifølge nylige beretninger på International Sex Guide skulle priserne være stukket helt af her "efter" corona? Noget med at 300 € nu er standard for én time? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 5 timer siden:

Lyder godt! Kørte de med 3G-reglen, og dermed med at alle (i princippet) skal have mundbind på indenfor?

Og kan du sige noget om priserne? Ifølge nylige beretninger på International Sex Guide skulle priserne være stukket helt af her "efter" corona? Noget med at 300 € nu er standard for én time? 

3G regel, ja. Jeg viste mit corona pas på mobilen og så udfyldte jeg en formular. På denne kan du nok skrive hvad du vil det blev ikke checket mod ID.

Priser:

Indgang 90 så den er steget mest

Jeg kører 30 min og her var priserne 90 + 50 for mega og nogle af pigerne arbejder hårdt med munden for at få dig "til at komme ved et uheld" så du skal af med de 50 ekstra

Dvs. 140 for 30 min med mega det svarer til et GP besøg i den billige ende i DK. Anyway så er jeg meget sjældent afsted så jeg lod mig ikke afskrække af priserne.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kører 30 min og her var priserne 90 + 50 for mega og nogle af pigerne arbejder hårdt med munden for at få dig "til at komme ved et uheld" så du skal af med de 50 ekstra

Dvs. 140 for 30 min med mega det svarer til et GP besøg i den billige ende i DK. Anyway så er jeg meget sjældent afsted så jeg lod mig ikke afskrække af priserne.

/B

Tak for info. Ja det er vist en uundgåelig tendens. For mange har en del af det attraktive ved en FKK-tur nok også været, at prisen har ligget på ca. det halve ift. danske forhold - også fordi man så kunne prøve mange piger ved et besøg. Men det lader til, at de tider er ved at være forbi, og at priserne nu bevæger sig med hastige skridt op imod et dansk niveau - hvert fald på Artemis.

Tak igen. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Artemis har altid været den dyreste af de tyske klubber, og i sommer/sensommeren var prisniveauet normalt for de mindre klubber i NRW,

Er I helt sikre på det med 3G? Restauranter, værtshuse og diskoteker kører nu mange steder med 2G, så en negativ test altså ikke er nok for at komme ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, for 6 timer siden:

Ifølge deres hjemmeside er det et 2G sted, se link: https://www.fkk-artemis.de/en/

Ja, en af mine venner sagde for nylig at Berlin nu kører med 2G regel. Godt jeg nåede det lige inden. Jeg ved faktisk ikke hvordan priserne er for test i Berlin men jeg så mange små test boder rundt omkring i Berlin men jeg ved ikke om det koster penge eller om man skal være borger.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, den 10.12.2021 at 18:42:

Var på Artemis i September, der var priserne 70 euro for 30 min og ekstra´s var fra 20 euro, mener at cim var +50 euro

Så en prisstigning på 20 euro, eller cirka 30%, for en standard 30 minutter inden for de seneste 3 måneder... Gad vide om det er forbundet med den generelle inflation i markedsøkonomien, som man hører så meget om for tiden? 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...