Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Julia i går som en pludselig indskydelse. Lille lav pige, fin krop med hjulpet bryster. De virker egentlig bløde og med stive vorter.

Købte 30 min,  begyndende med sex. Vi nåede aldrig til massagen og den halve time gik over stok og sten og med dejlige intime øjeblikke undervejs. Var hele vejen rundt, dog ikke anal, da det ikke lige er mig.

Afsluttede med et bad og med en afvaskninger af Julia.

Lille hyggeligt sted med 2 værelser og et fint bad med god plads til 2.

https://annoncelight.dk/showad/275143

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info. Jeg har selv kigget lidt på hendes profil, men går normalt uden om dem, som ikke har en klikbar profilbeskrivelse i højre side. Men jeg vil overveje Julia igen  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del7100 skrev, den 8.12.2021 at 22:38:

Var forbi Julia i går som en pludselig indskydelse. Lille lav pige, fin krop med hjulpet bryster. De virker egentlig bløde og med stive vorter.

Købte 30 min,  begyndende med sex. Vi nåede aldrig til massagen og den halve time gik over stok og sten og med dejlige intime øjeblikke undervejs. Var hele vejen rundt, dog ikke anal, da det ikke lige er mig.

Afsluttede med et bad og med en afvaskninger af Julia.

Lille hyggeligt sted med 2 værelser og et fint bad med god plads til 2.

https://annoncelight.dk/showad/275143

Når du "bare" købte 30 min. sex - hvad gav du så for sådan en omgang, og hvor sådan ca. ligger stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...