Hop til indhold
GloomyBear

Lucy- en drøm med det hele * 30 min 600,-* Amagerbro

Recommended Posts

Guest AmagerStang
GloomyBear skrev, for 12 minutter siden:

Nogen der kan dele deres erfaringer med denne skønhed, hun virker næsten for god til at det kan passe? https://annoncelight.dk/showad/300063

Hun er absolut ingen skønhed, hun har huseret i ca 10 år og bilderne er ligeså gamle, du kan ligge 10 kg plus på . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 2 timer siden:

Hun er absolut ingen skønhed, hun har huseret i ca 10 år og bilderne er ligeså gamle, du kan ligge 10 kg plus på . 

Er brysterne så blevet mere fyldige, og hvordan sidder de? Nogen der kan give en opdatering på det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Gammel rotte skrev, for 9 timer siden:

Er brysterne så blevet mere fyldige, og hvordan sidder de? Nogen der kan give en opdatering på det?

åhhh, huske jeg ikke, besøgte hende i sommer og blev så skuffet da hun slet ikke levede op til de 10 år gamle billeder at jeg rent faktisk ikke tændte på hende, købte også 15 min for 300 den gang .

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, den 9.12.2021 at 06:46:

åhhh, huske jeg ikke, besøgte hende i sommer og blev så skuffet da hun slet ikke levede op til de 10 år gamle billeder at jeg rent faktisk ikke tændte på hende, købte også 15 min for 300 den gang .

Nedtur, hader når det sker :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...