Hop til indhold
SnowmanDK

Bettymet Korsør scam eller lign

Recommended Posts

Endnu en der vil flytte samtalen hen på mail. 

Og det standard svar: Jeg er egentlig bare logget ind for at lukke ned for min profil. Har fået så mange useriøse henvendelser jeg ikke kan tage stilling til. Jeg har lige været forbi din profil og du kunne godt have interesse - Lad nu være med at skrive at du har været forbi min profil, når det nu ikke passer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 2 minutter siden:

Endnu en der vil flytte samtalen hen på mail. 

Og det standard svar: Jeg er egentlig bare logget ind for at lukke ned for min profil. Har fået så mange useriøse henvendelser jeg ikke kan tage stilling til. Jeg har lige været forbi din profil og du kunne godt have interesse - Lad nu være med at skrive at du har været forbi min profil, når det nu ikke passer :P

Ja den besked har jeg også oplevet nogle gange nu. Har næsten været fristet til at skrive til deres e-mails bare for at se, hvad det er for en åndsvag scam de kører :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, Lige nu:

Ja den besked har jeg også oplevet nogle gange nu. Har næsten været fristet til at skrive til deres e-mails bare for at se, hvad det er for en åndsvag scam de kører :lol:

Det er spild af tid - For efter et par mails frem og tilbage, kommer der en mail med at de ønsker at forsætte samtalen på en hjemmeside.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...