Hop til indhold

Bettymet Korsør scam eller lign

Featured Replies

Skrevet

Endnu en der vil flytte samtalen hen på mail. 

Og det standard svar: Jeg er egentlig bare logget ind for at lukke ned for min profil. Har fået så mange useriøse henvendelser jeg ikke kan tage stilling til. Jeg har lige været forbi din profil og du kunne godt have interesse - Lad nu være med at skrive at du har været forbi min profil, når det nu ikke passer :P

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 2 minutter siden:

Endnu en der vil flytte samtalen hen på mail. 

Og det standard svar: Jeg er egentlig bare logget ind for at lukke ned for min profil. Har fået så mange useriøse henvendelser jeg ikke kan tage stilling til. Jeg har lige været forbi din profil og du kunne godt have interesse - Lad nu være med at skrive at du har været forbi min profil, når det nu ikke passer :P

Ja den besked har jeg også oplevet nogle gange nu. Har næsten været fristet til at skrive til deres e-mails bare for at se, hvad det er for en åndsvag scam de kører :lol:

Skrevet
  • Author
Emptyman skrev, Lige nu:

Ja den besked har jeg også oplevet nogle gange nu. Har næsten været fristet til at skrive til deres e-mails bare for at se, hvad det er for en åndsvag scam de kører :lol:

Det er spild af tid - For efter et par mails frem og tilbage, kommer der en mail med at de ønsker at forsætte samtalen på en hjemmeside.... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.