Hop til indhold

Recommended Posts

Var forleden forbi vanvittig smukke Nataly, og hold nu kæft en oplevelse - gentagelsesfaktor 10/10. 

Var på udkig efter en lækker PSE-oplevelse, så fik 1 time med det hele. Og gud hvor var det alle pengene værd. Først runde bestod af et helt igennem frækt og dybt BJ, mens hun havde hænderne på ryggen iført sine håndjern. Helt sindssyg oplevelse. 

Anden runde bestod af en lækker omgang anal sex. Hun leverede igen en helt igennem sindssyg oplevelse. 

Nataly, er virkelig serviceorienteret, super snakkesalig og bare virkelig smuk og fræk. Ikke de største bryster (hvilket er helt ok for mig, er mest til en lille numse), men en super veltrænet og fræk krop. 

Hun plejer at være i det jyske når hun er på besøg i DK. Så pas på hende, det kunne være dejlig hvis hun fravalgte det jyske til fordel for os ;)

https://annoncelight.dk/showad/332739

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarstenKok skrev, for 9 timer siden:

Havde han barberet bollerne? 

Du kan se hendes mis, hun har langt brunt hår og røde læber og negle. Og en fitness trænet krop. Du skal en tur til Louis Nielsen. 

Hvis jeg læser en anmeldelse af en GP som jeg ikke synes er lækker lader jeg være med at kommentere. GP'er i dag læser med for at se om de får gode anmeldelser og du risikerer at få en arrig GP på nakken :razz:

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
ButterflyMan skrev, for 6 timer siden:

du risikerer at få en arrig GP på nakken :razz:

velfortjent....

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarstenKok skrev, den 8.12.2021 at 15:12:

Har sjældent set så maskulin og usexet en kvinde. Det må da være en ombygning? 

Er din pik så lille, at når du ser en erigeret clitoris på en kvinde, så tror du hun er mand, fordi den er større end din?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...