littleprick 32 Skrevet 7. December, 2021 Hej. Jeg overvejer at besøge Jessica i den kommende weekend. Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med Jessica? Jeg har prøvet og søge efter anmeldelser på hende, men uden held. Måske fordi hun tidligere har gået under andet navn, eller også har jeg bare ikke søgt grundigt nok. Det ville være fedt hvis der var nogen som ville dele deres erfaring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 8. December, 2021 Hold da op en numse! Jeg følger også lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper_ 304 Skrevet 8. December, 2021 Jeg lavede en aftale med hende sidste uge kl 11. På den baggrund af lokilatiten. ( stille side gade til Tagensvej ) men da jeg kom til adressen og ringede skulle jeg aligevelet ud på Tagensvej ved den kendte bolle fabrik i kælderen. ( så det blev er desværre fra min side. Da det 1. Var midt på dagen på en travl ikke diskret sted. Og 2. Jeg hade de laver den med anden adresse. Men hun ser lækker ud. fik dig svar med op vejen at hun var hurtig til st åbne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 8. December, 2021 (edited) Casper_ skrev, 1 time siden: Jeg lavede en aftale med hende sidste uge kl 11. På den baggrund af lokilatiten. ( stille side gade til Tagensvej ) men da jeg kom til adressen og ringede skulle jeg aligevelet ud på Tagensvej ved den kendte bolle fabrik i kælderen. ( så det blev er desværre fra min side. Da det 1. Var midt på dagen på en travl ikke diskret sted. Og 2. Jeg hade de laver den med anden adresse. Men hun ser lækker ud. fik dig svar med op vejen at hun var hurtig til st åbne. Jeg forstår ikke rigtig, hvad du skriver, dit indlæg er fyldt med slåfejl. Siger du, at hun åbnede døren for dig (og at du dermed så hende og kan bekræfte, at det er hende på billederne), men at du valgte at gå igen, fordi hun holdt til på et sted, som du 1) kender som et dårligt sted, og 2) som ikke er diskret? Redigeret 8. December, 2021 af Emptyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper_ 304 Skrevet 8. December, 2021 Jeg lavede en aftale med hende på det grundlag af adressen var diskret. men da jeg kom til den adresse som hun gav mig .. så får man en ny adresse som er rundt om hjørnet og 50 m fra den adresse hun giver… så om det er hende det andre jeg ikke men forvent du skal stå til fuld skue for andre folk nede i en kælder hvor folk nemt kan se dig da det er ud til hovede vej på nørrebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 8. December, 2021 Casper_ skrev, 1 time siden: Jeg lavede en aftale med hende på det grundlag af adressen var diskret. men da jeg kom til den adresse som hun gav mig .. så får man en ny adresse som er rundt om hjørnet og 50 m fra den adresse hun giver… så om det er hende det andre jeg ikke men forvent du skal stå til fuld skue for andre folk nede i en kælder hvor folk nemt kan se dig da det er ud til hovede vej på nørrebro Lyder bestemt ikke optimalt. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
littleprick 32 Skrevet 8. December, 2021 Casper_ skrev, for 10 timer siden: Jeg lavede en aftale med hende på det grundlag af adressen var diskret. men da jeg kom til den adresse som hun gav mig .. så får man en ny adresse som er rundt om hjørnet og 50 m fra den adresse hun giver… så om det er hende det andre jeg ikke men forvent du skal stå til fuld skue for andre folk nede i en kælder hvor folk nemt kan se dig da det er ud til hovede vej på nørrebro Det lyder træls. Især fordi at der i annoncen står "private apartment" Havde jo lige håbet på at det som hun annoncerede med, rent faktisk passede. Jeg tror lige jeg tænker lidt over det inden jeg evt. kontakter hende. Men du skal have tak for at dele din oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg