LarsD 22 Skrevet 7. December, 2021 Er der mon nogen som kan dele erfaringer herfra? Hun ser simpelthen bare dejlig ud på billederne! https://www.mahamudrainstitut.com/tantra-massage-aarhus/tantramassage-for-maend/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. December, 2021 LarsD skrev, for 48 minutter siden: Er der mon nogen som kan dele erfaringer herfra? Hun ser simpelthen bare dejlig ud på billederne! https://www.mahamudrainstitut.com/tantra-massage-aarhus/tantramassage-for-maend/ Desværre ikke mig, men stedet er fint. Jeg har fået massage af andre på stedet, som ikke er der mere. Men det var jo ikke det du spurgte om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 7. December, 2021 (edited) 2000 for en gang massage, lyder lidt latterligt i min verden. Det er tantra, hvor der er berøring, ja, men det er det. Eller rettere, du betaler 2000 kr for at få lov at komme ind, for at støtte stedet, men du kan ikke forlange noget. Jooo, hun ser da flink nok ud, men ikke helt ung, nok i 50erne. Det er jo det sanselige du skal komme efter Læste bare på siden, har aldrig prøvet, siger mig ikke noget, tror sgu jeg ville falde i søvn Redigeret 7. December, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 8. December, 2021 (edited) Ja Pophair, tro er i min verden reserveret til kirketiden Alt andet baseres på viden, opnået gennem erfaring eller overbevisende dokumentation. 'Rigtig' tantra massage i modsætning til det der reklameres med på en lang række thai og andre 'klinikker' der udbyder massage mm, er en helt anden verden. Berøring ja sanselig berøring, eller nogle gange ikke en gang berøring men du tror der er berøring, det føles ligesådan men der er få millimeter mellem dig og den der giver dig tantra massage. Du bliver bragt i en anden verden hvor jagten på udløsning ikke eksisterer. Har prøvet, det er en fantastisk rejse ind i dit eget sind og sanselighed i modsætning til liderlighed Det er ikke udløsningen i form af ejakulation eller sprøjt fra pikken der er målet, men orgasmen. Og ja mænd kan få orgasmer uden at ejakulere, det er vildt skulle jeg hilse og sige. Prostatamassage gjort rigtigt er en del af det, hvis man har prøvet 'rigtig' tantra med prostata massage oveni vil du skrige dine orgasmer ud, og ja der kan være flere, mange og over laang tid. Og nogle af de dejlige damer der har givet mig prostata massage har været forundret over hvad det var for en reaktion de udløste. Andre mere vidende har blot med tilfredshed konstateret at de endnu en gang har gjort deres arbejde godt. Og ja nogle af de kvinder jeg har oplevet give tantra massage er så vanvittig attraktive såvel fysisk som psykisk at det gør ondt. Redigeret 8. December, 2021 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. December, 2021 Pophair skrev, for 7 timer siden: 2000 for en gang massage, lyder lidt latterligt i min verden. Det er tantra, hvor der er berøring, ja, men det er det. Eller rettere, du betaler 2000 kr for at få lov at komme ind, for at støtte stedet, men du kan ikke forlange noget. Jooo, hun ser da flink nok ud, men ikke helt ung, nok i 50erne. Det er jo det sanselige du skal komme efter Læste bare på siden, har aldrig prøvet, siger mig ikke noget, tror sgu jeg ville falde i søvn Der bliver spurgt om erfaring fra besøg hos Karin. Ikke hvad du mener om noget du ikke har prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 8. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Der bliver spurgt om erfaring fra besøg hos Karin. Ikke hvad du mener om noget du ikke har prøvet. Du har ret, tilfreds? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsD 22 Skrevet 8. December, 2021 Pophair skrev, for 21 timer siden: 2000 for en gang massage, lyder lidt latterligt i min verden. Det er tantra, hvor der er berøring, ja, men det er det. Eller rettere, du betaler 2000 kr for at få lov at komme ind, for at støtte stedet, men du kan ikke forlange noget. Jooo, hun ser da flink nok ud, men ikke helt ung, nok i 50erne. Det er jo det sanselige du skal komme efter Læste bare på siden, har aldrig prøvet, siger mig ikke noget, tror sgu jeg ville falde i søvn Altså, "det sanselige" - det er vel egentlig dét som hele denne side handler om. Og hvilke præferencer man så har, det er vel individuelt. Jeg synes personligt, at hendes udstråling (alder, blik, glimt, udseende osv. osv.), det taler netop til mig. Det tyder på, at hun ikke taler til din sanselighed (fx alderen). Men det taler altså til min sanselighed. Så sanselighed kan vel ikke gøres objektiv - den er netop subjektiv. Nogle tænder på unge, nogle på ældre osv. osv. Så for at gentage mit opslag, og med al respekt for dine personlige præferencer: Jeg efterspørger i opslaget erfaringer fra et massagetilbud, som taler til "noget-i-mig". Og ift. prisen: Det kunne jo ske, at jeg var Joakim-von-And-rig eller blot var lidt ligeglad med prisen - eller måske endda fik en kassekredit fra banken, som jeg havde besluttet at fyre afsted - kort sagt: It's my money! :-) For at vende tilbage til bolden: Ville være dejligt at høre om en person som har erfaring herfra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsD 22 Skrevet 8. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden: Desværre ikke mig, men stedet er fint. Jeg har fået massage af andre på stedet, som ikke er der mere. Men det var jo ikke det du spurgte om Tak for godt svar :) Har du været ved stedet? Jeg ville vildt gerne (i så fald) høre om din erfaring fra en anden massør. For selvom det ikke er den samme massør, så tænker jeg, at der måske er lidt den samme ide bag ved massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. December, 2021 LarsD skrev, for 11 timer siden: Tak for godt svar Har du været ved stedet? Jeg ville vildt gerne (i så fald) høre om din erfaring fra en anden massør. For selvom det ikke er den samme massør, så tænker jeg, at der måske er lidt den samme ide bag ved massagen. Ja jeg har været på stedet, som jeg skriver. Jeg tror ikke der er andre end Karin og Jesper som masserer på stedet, nu. Du skal blot lede efter tantra massører som er uddannet på stedet. Der er nogle af dem rundt omkring, men de er alle meget on and off. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsD 22 Skrevet 9. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden: Ja jeg har været på stedet, som jeg skriver. Jeg tror ikke der er andre end Karin og Jesper som masserer på stedet, nu. Du skal blot lede efter tantra massører som er uddannet på stedet. Der er nogle af dem rundt omkring, men de er alle meget on and off. Må jeg spørge ind til hvordan din oplevelse var? Også selvom det ikke var Karin. Men din oplevelse afspejler nok, hvordan deres sted er. På forhånd tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. December, 2021 LarsD skrev, for 28 minutter siden: Må jeg spørge ind til hvordan din oplevelse var? Også selvom det ikke var Karin. Men din oplevelse afspejler nok, hvordan deres sted er. På forhånd tak Selv om massørerne alle går gennem de samme typer undervisninger er deres tantra forskellig, og tilpasset netop deres forståelse og lyst Men prøv at læs Nynne er rundet af undervisningen, filosofien og den systemiske tænkning, som alle der frekventerer stedet oplever. Jeg har også været hos andre som har gennemgået samme kurser, og deres tilgang er en smule anderledes, ligesom tantraen aldrig er det samme fra møde til møde. Du bliver simpelthen nødt til at kaste dig ud i en lang række møder, for at kunne danne dig din egen mening. Den måde du vil opfatte et møde på, vil helt sikkert være anderledes end min opfattelse. Vi oplever og opfatter ud fra det menneske vi er, og den situation vi er i, i øjeblikket. PS: Nynne giver ikke tantra massager for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg