Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Silvia, Århus - erotisk massage

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Efter at have set Silvias annonce på AL, blev jeg interesseret. Der var en del gode beretninger fra Ålborg, så det kunne ikke være helt galt. 

Silvia skriver det er en erotisk massage med tråde til tantra, og det er også sådan jeg oplever den. 

Aftalen blev hurtigt truffet på SMS. 
Da jeg ankom til stedet blev jeg lidt betænkelig. En nusset baggård og en nusset opgang. Men se, i døren stod en smilende og smuk Silvia, og lokalet er faktisk meget hyggeligt i sin lidt New Yorker agtige fremtoning. 
Massagen indeholder ikke nogen intro eller meditation, som jeg er vant til fra tantra, men dette er som påpeget heller ikke tantra. 
Silvia og jeg tog tøjet af - hold op hun er smuk. Jeg ærgrede mig lidt over at hun har fravalgt egentlig elskov, men det der fulgte var et mere end fint alternativ. 

Mig i bad, og ind på den brede seng med varmelampen. Massagen der fulgte var så lækker. Hendes varme bløde hænder strøg nænsomt, næsten kærligt min gamle krop. Jeg lå vist og spand lidt som en kat der lige havde nappet 1/2 piske. Således faldt jeg til ro, og freden sænkede sig i mig, så body2body på ryggen blev nydt. Jeg svælgede i følelse af hendes varme og meget bløde hud mod min. Snart blev jeg vendt rundt, mere lækker massage, eller rettere kælen for min krop,  fulgte. Silvia gled lidt frem og tilbage på mig, og jeg kunne røre hende en smule, og undres over at noget kan være så blød og have så glat hud. 
Det hele endte i en meget lang lingam massage, hvor jeg fik nogle mindre tørre orgasmer for, da tidens fylde kom, at afslutte med den våde version. 
Silvia er helt bestemt en pige jeg vil besøge igen. 
Det eneste jeg vil sætte en finger på er muligheden for at røre og nyde hendes krop med mine hænder. Det var der for lidt af, men det kan være der er større mulighed såfremt man køber mere end en time. Det betyder enormt for min oplevelse at jeg kan mærke pigens krop med mine hænder, og naturligvis også gerne læber og tunge, men i al fald hænder. Men mulighed var ikke stor idet hun for det meste sad mellem mine ben. 
Men sød er hun, og nem og dejlig at tale med efterfølgende hvor vi lå på sengen og talte om lidt af hvert. 

https://annoncelight.dk/showad/225384

Edit. Fotos er helt ægte, og jeg synes hun er meget pænere i virkeligheden. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for god beretning!

Havde du tilvalgt "mutual touch" til 200 ekstra? For hvis du havde lyder det lidt sparsomt med berøringerne. Hvis ikke er det vel fair nok?

Det lyder lidt dyrt. Var det pengene værd efter din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr curious skrev, Lige nu:

Havde du tilvalgt "mutual touch" til 200 ekstra

Ja jeg havde

Mr curious skrev, for 1 minut siden:

Det lyder lidt dyrt. Var det pengene værd efter din mening?

Det er pengene værd. Jeg synes ikke det er dyrt. 1500 for en time plus badetid med en meget smuk kvinde som får mig til at spinde. 
Man kender jo prisen på forhånd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja er helt enig med dig -hvis man ikke må/kan røre -mangler der noget -derfor er tantra ikke noget for mig -hvis man "bare" skal slappe af og modtage... -det er jeg sgu ikke særlig god til (det føles forkert) Dog elsker jeg thai -massage hvor alt den tid man ligger på ryggen modtager man kun -når man så bliver vendt på ryggen -udvikler det sig, og man ender med at rør lige så meget som man selv bliver rørt -og går over i hed sex... Det er den ultimative oplevelse -og det er det jeg altid er på jagt efter... En kvinde der ved hvordan en mand fungere, og vil gøre det der skal til for dette;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Møffe skrev, for 12 minutter siden:

-derfor er tantra ikke noget for mig

Jamen du må skam gerne røre osv i tantra, alt efter hvilken type tantra du er i. 
Men igen, Silvias massage er ikke tantra, som hun selv påpeger. 
I øvrigt er jeg enig med dig i dine erfaringer med thai massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden:

Jamen du må skam gerne røre osv i tantra, alt efter hvilken type tantra du er i. 
Men igen, Silvias massage er ikke tantra, som hun selv påpeger. 
I øvrigt er jeg enig med dig i dine erfaringer med thai massage. 

-Jeg har prøvet forskellige der gav tantra -og her har jeg aldrig -måtte andet end at modtage -og betale "big time" for noget jeg egentlig var/er misfornøjet over... Har læst og set på nettet og hørt om -at det kan være en form for gensidighed i tantra -hvilket jo tiltaler... Erotisk massage -tænker jeg det er samme problem -man ikke helt får det, man egentlig gerne vil have... Det er helle ikke nemt -for jeg vil helle ikke bare have sex lige på og råt...gg -Jeg kan ikke finde ud af bare købe 15-30minutter fp -det er ingen nydelse... Men når jeg læser herinde, hvordan mange fint kan nøjes med det hurtige, og få fuld tilfredsstillelse -så er det jo tydeligt at vi er meget forskellige på det punkt... Det jeg godt kan lide er det uperfekte -som kan være perfekt for mig og min nydelse/tilfredsstillelse;-)      

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har prøvet forskellige der gav tantra -og her har jeg aldrig -måtte andet end at modtage -og betale "big time" for noget jeg egentlig var/er misfornøjet over... Har læst og set på nettet og hørt om -at det kan være en form for gensidighed i tantra -hvilket jo tiltaler

Det er også meget forskellig fra massør til massør. Livet er ikke så ligetil :) 
Jeg har det som dig. 15 min lige på, virker slet ikke for mig. Men heldigvis er vi forskellige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 12/7/2021 at 9:48 PM:

After seeing Silvia's ad on AL, I became interested. There were some good stories from Ålborg, so it could not be completely wrong. 

Silvia writes it is an erotic massage with threads for tantra and that is also how I experience it. 

The agreement was quickly made by SMS. 
When I arrived at the place I was a little apprehensive. A dingy backyard and a dingy stairwell. But look, in the doorway stood a smiling and beautiful Silvia, and the room is actually very cozy in its slightly New Yorker-like appearance. 
The massage does not contain any intro or meditation that I am used to from tantra, but this is as pointed out not tantra either. 
Silvia and I took off our clothes - hold up she's beautiful. I was a little annoyed that she has opted out of actual lovemaking, but what followed was a more than fine alternative. 

Me in the shower, and into the wide bed with the heat lamp. The massage that followed was so delicious. Her warm soft hands stroked gently, almost lovingly my old body. I lay down and bucketed a bit like a cat that had just nipped 1/2 whip. Thus I calmed down and peace sank into me so that body2body on my back was enjoyed. I reveled in feeling her warm and very soft skin against mine. Soon I was turned around, more delicious massage, or rather the pampering of my body, followed. Silvia slipped a little back and forth on me and I could touch her a bit, wondering if something could be so soft and have such smooth skin. 
It all ended in a very long lingam massage where I got some less dry orgasms for when the fullness of time came to finish with the wet version. 
Silvia is definitely a girl I will visit again. 
The only thing I want to put a finger on is the ability to touch and enjoy her body with my hands. There was too little of it, but it may be that there is a greater possibility if you buy more than an hour. It means a lot to my experience that I can feel the girl's body with my hands, and of course also lips and tongue, but at least hands. But opportunity was not great as she mostly sat between my legs. 
But she is sweet, and easy and nice to talk to afterwards where we lay on the bed and talked about a little of each. 

https://annoncelight.dk/showad/225384

Edit. Photos are completely real and I think she is much nicer in reality. 

Thank you for your lovely review, I am pleased to hear that you could relax and enjoy the experience you had with me.

Can be that I was drown to deep into the massage and I forgot about the mutual touch.  If you ever want to come again,remind me of that .

Warm hugs,

Silvia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Silvia.dk skrev, for 1 time siden:

Can be that I was drown to deep into the massage

Silvia

We were both :) 
I´ll book more time, and remind you. 

Google translate is so funny. The poor cat had cream, it was not whipped :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har luret lidt her på eroguide i noget tid, og jeg overvejer lidt at have Silvia som min første glædespige.

Har du nogen råd osv? Hvor lang tid vil du anbefale for en som ikke har prøvet det før?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lukas95 skrev, for 1 time siden:

Jeg har luret lidt her på eroguide i noget tid, og jeg overvejer lidt at have Silvia som min første glædespige.

Har du nogen råd osv? Hvor lang tid vil du anbefale for en som ikke har prøvet det før?

Silvia er ikke glædespige som sådan. 
Hun giver erotisk massage, men ingen sex, som man normalt forbinder med en glædespige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Silvia er ikke glædespige som sådan. 
Hun giver erotisk massage, men ingen sex, som man normalt forbinder med en glædespige

Ah tak. Det var også sådan jeg havde forstået det, jeg er bare ikke helt bekendt med udtrykkende endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...