Hop til indhold
Guest coolman

Stockholm

Recommended Posts

Guest coolman

Hej alle

Jeg skal en tur til Stockholm i næste uge og kunne godt tænke mig en smule underholdning.

Jeg er ikke ude på noget der er risikabelt ift. den stramme lovgivning, men derimod thaimassage med HJ, tantra med HJ eller andre muligheder.

Er der nogle der har nogle erfaringer de vil dele? Hvis det er for risikabelt offentligt, så meget gerne i en privat besked.

Håber virkelig I kan hjælpe, så det ikke bliver en kedelig og meget kold tur. De har vist -15 grader lige pt.

På forhånd tak :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jaha, varför tror du att polisen intresserar sig mindre för dessa salonger?

Man har stängt 25+ thaimassagesalonger i Stockholm och Göteborgsområdet de senaste två åren. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
coolman skrev, for 13 timer siden:

Hej alle

Jeg skal en tur til Stockholm i næste uge og kunne godt tænke mig en smule underholdning.

Jeg er ikke ude på noget der er risikabelt ift. den stramme lovgivning, men derimod thaimassage med HJ, tantra med HJ eller andre muligheder.

Er der nogle der har nogle erfaringer de vil dele? Hvis det er for risikabelt offentligt, så meget gerne i en privat besked.

Håber virkelig I kan hjælpe, så det ikke bliver en kedelig og meget kold tur. De har vist -15 grader lige pt.

På forhånd tak :-)

 

Tyvärr är det så att med den svenska lagstiftningen så räknas även HJ som sexköp. Du behöver alltså inte ha haft fullfjädrat samlag för att kunna bli dömd för att ha köpt sex, utan det räcker med BJ eller HJ. Fördelen med att besöka en thaimassagesalong är att du kan neka till att ha köpt sex utan bara hävda att du har köpt massage om du skulle hamna mitt i en polisrazzia. Problemet är att en del thai-kvinnor inte har förstått att BJ och HJ räknas som sex enligt svensk lag och har nekat till att ha sålt sex (det vill säga samlag) men har erkänt BJ och HJ. Därmed kan du få problemet att massösens vittnesmål går dig emot även om du nekar.

Om jag skulle åka till Stockholm samt vill ha lite "underhållning" så skulle jag snarare bo på ett hotell där det är mycket liv och rörelse i foajén så att det är lätt att smuggla in en GP relativt obemärkt som jag beställt som eskort till hotellet. Alternativt så skulle jag besöka en svensk GP som tar emot i sin egen lägenhet för i sådant fall är risken för polisspaning rätt liten. Polisen är i första hand ute efter trafficking och koppleri (rufferi).

Skulle du ha oturen att åka fast i samband med lite "underhållning" så är rådet att inte erkänna något utan bara neka. Om inte GP:n erkänner att hon har sålt sex till dig så är det stor chans att polis och åklagare inte har bevisning som räcker för en fällande dom i tingsrätten (byretten).

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 9.12.2021 at 00:51:

Sverige er et forbudsland - det er derfor alle svenskere tager til DK til svenske politikeres store frustration 

/B

Visserligen köpte jag sex för första gången för 31 år sedan i Köpenhamn, och har aldrig sedan dess varit på arbete i Danmark utan att samtidigt någon gång under vistelsen köpa sex, men sedan cirka sedan 15 år tillbaka köper jag sex regelbundet också i Sverige. Faktiskt började jag köpa sex i Sverige först efter att det blev förbjudet.

Dock gäller det i Sverige att använda försiktighet, omdöme och erfarenhet för att undvika att fastna i polisens garn. Mycket sker också i det fördolda och det kan därför vara svårt för en tillfällig besökare att hitta en GP i Sverige. Men tränger man bakom den officiella retoriken om hur framgångsrik det svenska sexköpsförbudet är och analyserar undersökningar i mer detalj så kan man se att faktiskt fler och fler svenska män köper sex och det även på hemmaplan i Sverige. Det är också fler och fler yngre män som har fastnat i polisens razzior så det är inte bara gamla "förhärdade" sexköpare som Bror Myra som köper sex, utan det sker en nyrekrytering! Man kan också se i aktuella undersökningar att det blivit mycket mera vanligt att unga svenska flickor (piger) har sålt sex. Polisen och svenska politiker vet egentligen detta och också därför är de frustrerande. De är alltså inte bara frustrerade över att pengar flyter ut ur landet och gynnar visst "näringsliv" i Danmark, Tyskland eller Thailand!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...