Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Så læs dog hvad der bliver skrevet!

Recommended Posts

Gæst

Synes til tider, debatniveauet halter herinde: Af og til læser folk, ganske enkelt ikke hvad de kommenterer på :?

viewtopic.php?f=16&t=8093

Her kommenterer Bluejacket på et Link, som det er meget tydelig han ikke har læst (hvilket han indrømmer)

viewtopic.php?f=4&t=4536&start=10

Her er der en bruger, der tager en linie ud af en kontest og kommentererer på den..... Hvilket får andre til (bla Stump) kun at kommentere på den ene linie, uden at læse hvad jeg oprindelig skrev.... Stump erkendte så det var en fejl :)

viewtopic.php?f=16&t=5003

Her skriver jeg 8 link til emner, hvor et besøg via Annoncelight er gået galt............. Senere i tråden,spørger Liderbukken efter dokumentation for mine påstande læs tråden tak

Og sådan sidder man tit og tænker over, sig mig læser vedkommende overhovedet hvad personen kommenterer på? Både ved egne og andres indlæg....

Generelt vil jeg sige

Har du ikke tid/lyst til at læse et link så lad være med at kommentere på det

kommer du ind på side 4-5 stykker i en debat og ikke har tid/lyst til at sætte dig ind i hvad tråden omhandler og hvad der har været skrevet så lad være med at kommentere på det

Det er dårlig stil :!: og viser manglende respekt, for dem der skrevet det de har på hjerte.

p.s Til administrationen.... ved godt jeg sætter navne på, hvilket kan opfattes som et personangreb. Men det skal ses som en generelt ting.... De tråde jeg henviser til, er ret lange, så navnene er sat på, så folk kan se, hvad jeg synes går galt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er helt enig ! Godt skrevet !

Det virker som om folk render rundt med hovedet oppe i røven, og bare har brug for at komme af med alverdens edder og forbandelser, og kun læser det halve af hvad der bliver skrevet.

Jeg kan for mit eget vedkommendes skyld sige, at jeg næsten ikke orker at skrive nye eller svare på indlæg, da jeg også opfatter modsvar og lign. som yderst useriøse, og det kan kun blive en generel betragtning, for der er rigtig mange der skriver virkelig gode indlæg, som jeg læser med største fornøjelse, men som jeg ikke skriver videre på når først emnet er blevet afsporet eller gennemkneppet....ja undskyld udtrykket :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fuldstændig enig, var blandt andet derfor jeg trak mig ud af en debat. Ting blev ikke læst og citater blev voldsomt misbrugt. Sådan er standarden vel bare desværre.

Kanon opråb, men er skeptisk. Tror ikke det rykker noget desværre suk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror at man er nødt til at acceptere at en debat ofte udvikler sig anderledes end man havde forestillet sig. For god ordens skyld skal jeg blot rette en misforståelse. Jeg har kommenteret på, dine holdninger omkring at det skulle være en sammenhæng imellem antal voldtægter og lovlige muligheder for at købe sex. Jeg har ikke kommenteret på et link. Jeg har udelukkende kommenteret på det du har givet udtryk for.

Det burde stå enhver frit at kommentere på udvalgte elementer i en debat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bluejacket skriver:

I øvrigt kan man overhovedet ikke tage nogle "fakta" fra Sverige alvorligt, da tallene i udgangspunktet skal kunne dokumentere, at deres forbud er en succes.

Hvis det ikke er det link og min kommentar til linket du kommenterer på, så fatter jeg det da slet ikke :) Da har da ikke været nævnt andet om Sverige i Debatten

Men det er naturligvis ok, kun at kommentere på et uddrag i debatten, men det skal helst ikke være på bekostning af, man kun tager noget ud af en kontest som en anden har skrevet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hold da op hvor er du racistisk Liderligfyr! :evil:

Det er slet ikke i orden at være nedladende overfor folk med fysisk handicap !! :evil:

Synes til tider, debatniveauet halter herinde

(Eksempel på en "god" misforståelse :P:P )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op hvor er du racistisk Liderligfyr! :evil:

Det er slet ikke i orden at være nedladende overfor folk med fysisk handicap !! :evil:

:?::?::?: Det er efterhånden velkendt, at begrebet "racisme" anvendes i flæng og uforstandigt. Hvornår er "handicappede" ligefrem blevet en race :?::?::?:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så vågnede sprognørden op :P smilede også lidt af det.... men udover fejlbetegnelsen synes jeg nu det var fin humor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:?::?::?: Det er efterhånden velkendt, at begrebet "racisme" anvendes i flæng og uforstandigt. Hvornår er "handicappede" ligefrem blevet en race :?::?::?:

Så nu vil du ikke mene at jeg tilhører en race? :evil::lol:

(det her er jo skrevet i tråden om "at læse tingene igennem/misforståelser :P )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så vågnede sprognørden op :P smilede også lidt af det.... men udover fejlbetegnelsen synes jeg nu det var fin humor

Nu bliver i begge anmeldt til menneskerettighedsdomstolen :cry:

Vi er også mennesker ! :cry:

( :lol::P )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så nu vil du ikke mene at jeg tilhører en race? :evil::lol:

(det her er jo skrevet i tråden om "at læse tingene igennem/misforståelser :P )

Nej, men jeg er lidt træt af og ærgerlig over, at folk i mange sammenhænge bare smider om sig med begrebet "racisme". For den dag, hvor den virkelig kommer, er der ingen, der længere genkender den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...