Hop til indhold
Guest Jabe

Nogen der har prøvet hende?

Recommended Posts

Guest Jabe
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Prøv at søg på hende i denne sides søgefelt, så får du masser af beskrivelser ;) 

Havde jeg prøvet uden held :) Hvad søger du efter for at finde hende? Har prøvet på navn og link til annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jabe skrev, for 2 minutter siden:

Havde jeg prøvet uden held :) Hvad søger du efter for at finde hende? Har prøvet på navn og link til annoncen

Det var en joke. 

Du har været medlem i mange år, og alligevel skriver du en elendig overskrift, som ikke efterfølgende kan bruges til noget når andre søger. 

Skriv pigens navn, evt by som overskrift til din efterlysning, så er det muligt nogen genkender noget og kan fortælle dig om hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jabe
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det var en joke. 

Du har været medlem i mange år, og alligevel skriver du en elendig overskrift, som ikke efterfølgende kan bruges til noget når andre søger. 

Skriv pigens navn, evt by som overskrift til din efterlysning, så er det muligt nogen genkender noget og kan fortælle dig om hende. 

Sorry, det husker jeg til næste gang.. Det er min fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Big3lover skrev, for 50 minutter siden:

Hun er vist ikke thai ;-) 

Tror jeg heller ikke, ingen thai har så stor en numse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Charmer61 skrev, for 22 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/293054 her kalder hun sig Marina og skriver dette i teksten "Jeg er en ung spansk pige, som virkelig nyder at være sammen med mænd."

Så hun hedder Lorena eller Jasmine eller noget andet? mon ikke hende du har fundet er lidt fake, ihvertfald hendes billeder, eller er det de 2 andre ;-)

Nahh. Der står nederst hun er i Århus, så Jasmin kan sagtens finde på at tage nogle af hendes fotos med i sin annonce for stedet. Mon ikke Marina og hvad hun ellers kalder sig, arbejder hos Jasmin pt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jabe skrev, den 7.12.2021 at 13:18:

https://annoncelight.dk/profile/Lorena29

Er der nogen som har været hos hende? Er det et go eller no-go?

Hej med jer

Jeg har netop besøgt Lorena her i aften, hendes annonce er fjernet, fordi hun rejser til Italien i morgen ,hun skalle med toget fra Århus banegård her til midnat, - men fortvivl ikke hun er tilbage om en uges tid.

Jeg skrev til hende ved 17 tiden fik hurtigt svar og vi lavede en aftale til kl 19, jeg ville gerne have superfransk, 69 sex og lidt gs, det blev 1000kr for 30 min , ved ankomst gav jeg hende 1200kr og bad om 45 min.

hun bor noget uden for Hadsten i det hus som Lucia også benyttede da hun var i DK , men det er sådan nogenlunde diskret, man kan køre om bag ved huset, der er også der indgangen er, men pas en smule på, gårdspladsen har fået sådan et lag grus, så jeg var lig ved og sætte mig fast, ved ankomst skulle jeg lige skrive og ret hurtig blev døren åben, og hvilken kvinde.

Hin ligner meget fotos, en røv så stor og bryster,man får lyst til og kalde patter, og et sødeste ansigt, hun har ikke fået børn, men har fået en maveoperation der kunne ligne et kejsersnit, men jeg synes hun er en flot pige, den mærke hud og hendes venlighed tiltrak mig.

Vi kom ind i forretningsrummet og pengene skiftede hænder, og hun forsatte hendes venlige imødekommende stil, det er dejligt og opleve, jeg fik en god superfransk, bagefter en 69 med gyldne dråber, så jeg nær var blevet kvalt, hendes store røv og fisse presset ned over mig, det var bare dejligt ,bare klammere sig til hendes store røv og slikke alt ind.

Bagefter fik jeg en ridetur med hende øverst , og så bare ligge og lade hende gøre arbejdet, mens jeg æltede løs på de dejlige store ægte bryster, hvad størrelse ved jeg ikke måske G, men de var dejlige bløde, og jeg måtte sutte røre alt det jeg ville.

Til slut fik jeg en håndtrold med masser af olie på, og jeg kunne stole på hende, når jeg var lige ved at komme, - måske bare et ryk mere stoppede hun og gik i gang lidt efter, til sidst kunne hun selv styre slaget, så jeg lå bare og slappede af og æltede hendes bryster.

En alt i  alt rigtig god oplevelse, og jeg gælder mig allerede til hun kommer tilbage, hun bor i Italien, men kommer fra Spanien .

Så brødre bare på hende så hun får lyst til at blive, hun har ingen børn, men måske have nogen til næste år

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åndsvag måde at lave et opslag på....Skriv ALTID - pigens navn og by i overskriften, så undgår vi ALLESAMMEN at skulle ind på opslaget for at se om det er relevant for os...

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 9 minutter siden:

Åndsvag måde at lave et opslag på....Skriv ALTID - pigens navn og by i overskriften, så undgår vi ALLESAMMEN at skulle ind på opslaget for at se om det er relevant for os...

Meget meget enig, jeg ville også have lavet opslaget i anmeldelser ,men når hendes annonce er væk, bliver det lidt kvajet og lave en anmeldelse, derfor fortsatte jeg i denne tråd, og jeg fandt tråden ved og søge på annoncenummer

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jabe skrev, den 7.12.2021 at 13:18:

https://annoncelight.dk/profile/Lorena29

Er der nogen som har været hos hende? Er det et go eller no-go?

Hejsa

Så er hun tilbage igen, den dejlige storbarmet Lorena i Hadsten

Hvis ikke jeg havde en anden sexaftale mandag aften, havde jeg startet bilen, hun er bare skøn, jeg har tidligere i denne tråd anmeldt hende.

Knus

https://annoncelight.dk/showad/293054

Redigeret af Servciesboy
Glemte linket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 13 timer siden:

Hejsa

Så er hun tilbage igen, den dejlige storbarmet Lorena i Hadsten

Hvis ikke jeg havde en anden sexaftale mandag aften, havde jeg startet bilen, hun er bare skøn, jeg har tidligere i denne tråd anmeldt hende.

Knus

https://annoncelight.dk/showad/293054

De billeder har ALDRIG nogensinde været hendes egne. Jeg har mødt hende irl og det tændte mig ikke. Jeg gik igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...