Hop til indhold
Joan

Samanthawild

Recommended Posts

issen skrev, for 24 minutter siden:

Søg og du skal finde 

Det er altså ikke helt fair at svare overfor spørgeren. 

Har du set, hvor mange tråde, der dukker op, når du søger på “Samantha”?

Og nej - det hjælper ikke at tilføje Middelfart”. 

I stedet for din lettere nedladende one-liner, burde du enten tie helt eller i det mindste smide et link. 

Det ville vidne om mere format og i højere grad være i dette forums ånd: At formidle viden om GP og efterspørge samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 16 minutter siden:

Det er altså ikke helt fair at svare overfor spørgeren. 

Har du set, hvor mange tråde, der dukker op, når du søger på “Samantha”?

Og nej - det hjælper ikke at tilføje Middelfart”. 

I stedet for din lettere nedladende one-liner, burde du enten tie helt eller i det mindste smide et link. 

Det ville vidne om mere format og i højere grad være i dette forums ånd: At formidle viden om GP og efterspørge samme. 

Man kan faktisk sagtens finde den rigtige Samantha, hvis man søger på 321715 som er annoncenummer eller på samanthawild i et ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Man kan faktisk sagtens finde den rigtige Samantha, hvis man søger på 321715 som er annoncenummer eller på samanthawild i et ord.

Problemet er bare atsøgning på samanthawild  lander i den her tråd  :(     og 321715 er jo det nummer på annoncen som spørgeren selv linker til . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden selv at have været forbi hende, kan jeg fortælle hun er ægte. Der har været organiseret flere gangbangs med hende, og hendes veninde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, den 7.12.2021 at 12:05:

Fair nok. 

Var faktisk ikke klar over, at det var muligt at søge på annonce-id. 

Og ja - “samanthawild” er nok et mere specifik søgeord, end det mere gængse “samatha”.

Min pointe var blot, at en intetsigende one-liner ikke var en særlig imødekommende måde at besvare trådstarteren på  

Det kunne jo tænkes, at vedkommende var ligesom jeg: Ikke den hurtigste knallert på havnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 14 timer siden:

Det kunne jo tænkes, at vedkommende var ligesom jeg: Ikke den hurtigste knallert på havnen.

Skidt med man ikke er den hurtigste knallert på havnen... Bare man er den stiveste pik i horehuset.... :):P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...