Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Karitzia søndag aften, og får desværre først skrevet om det nu.

Jeg havde ikke tiden til lang transport, og desværre var der ikke rigtig mulighed for en Dansk moden GP, så efter lidt research fandt jeg denne mørke unge pige  indenfor rækkevidde. Stedet har haft lidt blandede anmeldelser, og ingen af Karitzia, så jeg tog heldigvis en for holdet.

Da jeg øjnede hun nok ikke talte dansk, skrev jeg en sms på engelsk, der kom hurtigt svar på dansk. Jeg ringede som aftalt, og kunne konstatere at hun ikke talte dansk, men hun lød nu meget imødekommende. Vi aftalte et møde, og jeg kørte til stedet, som er nogenlunde diskret efter mørkets frembrud, selvom naboerne nok er klar over, hvad der foregår. Man kan parkere bag et plankeværk, og hvis man ikke har reklamer på bilen, er det i min optik okay. Karitzia åbnede hurtigt døren og modtog mig i let påklædning, der ikke overlod meget til fantasien, hun viste mig ovenpå hvor værelserne lå, jeg så eller hørte ikke andre, men jeg tror der er flere piger der arbejder der.

27 år har hun nok været engang, jeg tillægger normalt moms på denne og det tror jeg heldigvis passer her også, jeg er ikke så meget for helt unge piger. Billederne er lidt photoshoppet, de viser hende meget godt, men der er vist strammet lidt op her og der, hun er ikke en petit lille sag hverken på billeder eller i virkeligheden. Priserne er i den billige ende af skalaen, da hun ikke har priser i annoncen, syntes jeg ikke jeg vil oplyse dem her. Pengene blev overført på mobilpay, og jeg var spændt på om venligheden fortsatte. Det satte faktisk mere gang i pigen, der var yderst indlevende, og ydede alt det ønskede til UG med kryds og slange, alt i alt en næsten fuldendt GFE oplevelse.

Der var ingen berøringsangst de ægte bløde babser kunne jeg næsten ikke få hænder og tunge fra,  numsen står skarpt og der var ingen indvendinger mod et lille klask. Blow var uden, resten med gummi, hun gjorde alt hvad der var hende muligt for at det skulle blive en god oplevelse. Hendes engelsk kundskaber giver ikke mulighed for at diskutere verdenssituationen, men til formålet er det okay, der blev i hvert tilfælde ingen misforståelser, og hvis der kommer en mulighed er gentagelse meget tænkelig.

Hun skal i hvert tilfælde have de bedste anbefalinger fra den gamle viking. Tænk hvis man kunne sejle hende hjem, ja sådan 6 måneder med frisk kørvel på dækket, så ville der vist ikke være meget tilbage at komme kondom på. Så kunne man gå i den Dominikanske republik og sige, nej jeg er ikke omskåret, jeg har bare sejlet Karitzia hjem.

BR.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vildsvinet Nej i Corona situationens lys prøvede jeg ikke hendes franske kys, måske en smule overdrevet, når vi alligevel var meget tæt på hinanden. Min størrelse Diller kan ikke rigtig bruges til at afprøve dyb hals. Hun tog den vist i sin fulde længde, men det er ikke unormalt, at jeg oplever det, da min er under gennemsnittet.

GFE , kælen og given sig selv til seancen, det klarede hun meget fint, hvilket vist også fremgår af anmeldelsen.

BR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har har også været hos Karitzia, både nu og sidste gang hun var her. Det er ret vildt hvad man får for pengene hos hende. Hun tager den til roden når hun giver blow, hvis man har lyst til dette og mundknep er OK.

For mit vedkommende er det bedste dog, at hun nyder at få fingre i hendes lækre samba-røv, ud over dette er finger i fissen også accepteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 7.12.2021 at 23:08:

Prøvede du hendes franske kys som annonceret og hvad med DYB HALSE? GFE - sådan kælen og given sig selv til seancen?

Jeg har prøvet "dyb hals" hos Karitzia, hvilket hun, efter min mening, slap rigtig godt afsted med. Som @Roden pointerer, så får man virkelig meget, og virkelig god, service for ganske få penge hos hende. Meget anbefalelsesværdigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...