Guest N10Ah Skrevet 6. December, 2021 Jeg er ked af der kommer endnu et opslag fra mig, jeg håber ikke i er for trætte af mig men jeg synes nu eroguide er et dejlig forum hvor man kan komme ud med sine tanker Jeg er lige kommet hjem fra en lang løbetur, jeg var lidt uheldig jeg gled i noget mudder og faldte direkte på røven så jeg har enormt ondt i mit haleben nu. på min løbetur fik jeg lyst til at skrive dette indslag. Og jeg vil gerne takke alle glædespiger fordi i er her. og Hvorfor skal i have et tak fra mig ? jo for nogle skal jo sige tak og det vil jeg gerne Købesex er noget der har stået til længe, det har stået på siden oldtidens Romerrige, oldtidens Grækenland. og I oldtidens Ægypten så man faktisk glædespiger som noget guddommeligt og resptektabelt, man så faktisk selve akten som en akt for at tilfredsstille guderne. I Romeriget henvendte for eksempel mange romerske soldater til glædespiger efter år lange krige, gladiatorerne henvendte sig også til glædespiger, efter en kamp i mausoleumet. Nå tilbage til emnet, jeg har læst en del negative anmeldelser om glædespiger rundt omkring i kongeriget, og jeg bliver lidt små ked af det når jeg læser de negative anmeldelser af glædespiger rundt omkring i kongeriget. Men nu vil jeg lave et positivt indslag og takke jer dejlige glædespiger der er rundt omkring. I skal have et tak fra mig fordi i er her, i skal have et tak fordi i findes. Jeg tror et Danmark eller en verden uden glædespiger vil være svær for at være ærlig, jeg tror virkelig verden havde set anderledes ud på en måde. Jeg tror mange mænd ville være enormt ensom uden jer, jeg har snakket med en del af mine venner omkring den moderne dating verden, vi er alle sammen på Tinder, Happn, og scor.dk. men nogle af mine venner er virkelig begyndt at opgive at finde kærligheden der for det er hårdt at være på Tinder, og det er det fordi at ghosting er blevet en moderne måde at afvise på og en afvisning gør nas. Jeg har læst om mange ensomme ældre og unge mænd på min egen alder som har enormt svært ved at finde kærligheden og henvender sig derfor til glædespiger. Jeg startede selv i denne verden på grund af ensomhed, men nu er det blevet en lille dyr hobby som jeg har glæde af. I skal finde jer i meget, i skal finde jer i kunder der ikke møder op, og i har brugt meget tid på at forberede et møde og så er der nogle der ikke møder op. I skal finde jer i kunder der er ubehøvlet og ikke respektere jer eller når et nej er et nej eller respektere jeres grænser . Men jeg håber dette kan være et opmuntrende indslag til jer. For vi er mange der værdsætter jer, og ønsker jer det bedste og vi håber i holder længe i faget uden at i bliver ødelagt på grund af kunder der ikke respektere jer, og ønsker jer det bedste på jeres vej. I er blot mennesker som alle andre i denne verden, nogle ser jer ikke som de mennesker i er på grund af at i er glædespiger, men i er mennesker af kød og blod med følelser og drømme og jeg håber inderligt at i holder hovedet oppe for i skal respekteres for de mennesker i er. siden jeg startede som malerlærling, og blev udlært har jeg godt nok også skulle finde mig i meget, jeg er blevet svinet til af kunder, jeg er blevet kaldet de mest grufulde ting. Jeg er blevet kaldt ting som mentalt retaderet, uduelig, spasser og der var også en kunde der synes jeg skulle vide at hun synes jeg var grim. Den værste kunde jeg var ude ved var en der sagde til mig at hun håbede min familie og jeg døde eller blev dræbt. Så jeg har også skulle finde mig i meget, og jeg kunne forestille mig at i er blevet kaldt ligeså grimme ting eller det der var endnu værre, og enda så slemt som blive truede på livet eller at opleve noget der har givet jeg traumer eller ar på sjælen. Men i skal have et kæmpe tak fra mig (Noah) jeg påskønner jer, jeg synes i er dejlige, og jeg synes det er dejligt at i er her. I gør verden til et bedre sted til jer danske glædespiger, i må altså gerne komme til Aarhus noget mere for jeg synes københavn har for meget glæde af jer så det kunne være rart at i besøgte den jyske hovedstad, jeg har ikke kunne finde nogle her i Aarhus sådan rigtigt Til alle jer glædespiger udenlandske som danske, tak for jer Med kærligste Hilsner Noah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 645 Skrevet 6. December, 2021 Tak for at skabe god og varm stemning her midt i den kolde tid Noah Korrekt at vi sexarbejdere skal finde os i meget, og især har vi ofte flere udfordringer med useriøse henvendelser og aflysninger (derfor jeg tager depositum) MEN jeg vil dog også huske at sige at (jeg kan kun tale for mig selv) har mange skønne og fantastiske klienter, som giver mig fantastisk stor glæde, og som du nævner faktisk også behandler mig bedre end mange af de civile dates jeg har haft igennem diverse dating apps. I og med at jeg udelukkende tilbyder længerevarende dates giver det mig mulighed for at lære mine klienter godt at kende, og de deler ofte meget personlige aspekter af deres liv. Det er ikke kun det sexuelle de kommer for, men lige så meget for at kunne åbne op, være ærlig og dele livets op og nedture. At nogen viser mig den tillid er noget jeg sætter stor pris på og værdsætter 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 6. December, 2021 (edited) Annika.Sofia.A skrev, for 58 minutter siden: Tak for at skabe god og varm stemning her midt i den kolde tid Noah Korrekt at vi sexarbejdere skal finde os i meget, og især har vi ofte flere udfordringer med useriøse henvendelser og aflysninger (derfor jeg tager depositum) MEN jeg vil dog også huske at sige at (jeg kan kun tale for mig selv) har mange skønne og fantastiske klienter, som giver mig fantastisk stor glæde, og som du nævner faktisk også behandler mig bedre end mange af de civile dates jeg har haft igennem diverse dating apps. I og med at jeg udelukkende tilbyder længerevarende dates giver det mig mulighed for at lære mine klienter godt at kende, og de deler ofte meget personlige aspekter af deres liv. Det er ikke kun det sexuelle de kommer for, men lige så meget for at kunne åbne op, være ærlig og dele livets op og nedture. At nogen viser mig den tillid er noget jeg sætter stor pris på og værdsætter Hej @Annika.Sofia.A. Tusind tak for dit input på mit inslag og tak for dig Jeg tænkte bare at du og alle de andre glædespiger skulle have et ordentligt tak. for det fortjener i, jeg kan decideret krumme tæer når jeg høre de historier i har været ude for, jeg kan blive så flov over mit eget køn nogle gange og jeg vil virkelig gerne beklage på deres vegne. Det er jeg oprigtigt glad for at høre, jeg er glad for at der er klienter/kunder som behandler dig med respekt, og værdsætter dig og dit arbejde. Når jeg besøger en gp så er det ikke kun for sexen jeg kommer for, jeg betaler altid en time+GFE, for jeg er altså ikke bare til det med at fyre den af og så smutte igen. Nej jeg elsker nærværet, og den nærhed og intimitet der er i en GFE. Men det allerbedste er altså når akten er færdig og at der er tid til at snakke om alt eller intet, jeg åbner mig også meget op for de glædespiger jeg besøger. Jeg har en favorit som ved en del om mig, men hun får de ting at vide om mig fordi jeg er tryg ved at fortælle hende ting om mig, og fordi jeg har tillid til hende. Så jeg kan sagtens forstå at det er meget givende for dig at dine klienter har en god tillid til dig, det er dejligt for mig at vide Du skal vide at som jeg skrev i mit indlæg er der folk som mig der værdsætter jer. Jeg håber du holder længe i dette fag uden at bliver ødelagt Annika, for du er et menneske ligesom jeg og alle andre er, og du fortjener det bedste her i livet. Jeg er en ung mand der bliver 27 på torsdag, og jeg er en ung mand der er så glad for at du og de andre glædespiger er her Med venlig hilsen Noah Redigeret 6. December, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 6. December, 2021 N10Ah skrev, for 1 time siden: Købesex er noget der har stået til længe, det har stået på siden oldtidens Romerrige, oldtidens Grækenland. og I oldtidens Ægypten så man faktisk glædespiger som noget guddommeligt og resptektabelt, man så faktisk selve akten som en akt for at tilfredsstille guderne. I Romeriget henvendte for eksempel mange romerske soldater til glædespiger efter år lange krige, gladiatorerne henvendte sig også til glædespiger, efter en kamp i mausoleumet. Faktisk burde glædespiger nyde ligeså stor beskyttelse som bøsser og lesbiske/LGBT - desværre findes der rådne kar indimellem, men gør der ikke også det mellem flyttemænd, brugtvognsforhandlere, VVSer, elektrikere, sagførere, politier, landmænd, hesteavlere, politikere, parkeringsvagter osv. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 6. December, 2021 Jernsvinet skrev, Lige nu: Faktisk burde glædespiger nyde ligeså stor beskyttelse som bøsser og lesbiske/LGBT - desværre findes der rådne kar indimellem, men gør der ikke også det mellem flyttemænd, brugtvognsforhandlere, VVSer, elektrikere, sagførere, politier, landmænd, hesteavlere, politikere, parkeringsvagter osv. ? Jeg er helt enig. jo jeg tror der findes rådne mennesker indenfor et hvert fag. I mit fag bliver lærlinge ikke altid påskønnet, jeg har selv haft nogle lærlinge under mine vinger og nogle er godt nok blevet behandlet skidt. men jo der er desværre trælse mennesker i ethvert erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 7. December, 2021 Helt okay initiativ Hr. N10Ah; dog nøjes jeg med en tak til de kvinder jeg har hyrdestunder med, og de siger minsandten også tak til mig, når jeg er på vej ud af døren. Om det er fordi de synes jeg har været en gentlemen og god kunde, eller pga. de penge de lige har tjent må guderne vide. 4 glædespiger kender jeg ekstra godt; og de er ærlige, idet vi taler ren forretning for dem; ellers havde de jo nok lavet noget andet - ikke tak til de øvrige; dem kender jeg ikke, og en del af dem kontrolleret af diverse Pimps, er jo helt afskyeligt; selv om de selvfølgelig allesammen er ´independent`: tak for kaffe ..... Afslutningsvis siger jeg jo heller ikke tak til alle pædagoger, bagere, chaufførere, stilladsarbejdere, tøjekspedienter, frugthandlere, tandlæger, gartnere, journalister m.fl. i hele Danmark; udelukkende de specifikke fagfolk jeg møder autentisk - go´ vind med halebenet Hr. N10Ah ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 7. December, 2021 (edited) Høvdingen skrev, for 42 minutter siden: Helt okay initiativ Hr. N10Ah; dog nøjes jeg med en tak til de kvinder jeg har hyrdestunder med, og de siger minsandten også tak til mig, når jeg er på vej ud af døren. Om det er fordi de synes jeg har været en gentlemen og god kunde, eller pga. de penge de lige har tjent må guderne vide. 4 glædespiger kender jeg ekstra godt; og de er ærlige, idet vi taler ren forretning for dem; ellers havde de jo nok lavet noget andet - ikke tak til de øvrige; dem kender jeg ikke, og en del af dem kontrolleret af diverse Pimps, er jo helt afskyeligt; selv om de selvfølgelig allesammen er ´independent`: tak for kaffe ..... Afslutningsvis siger jeg jo heller ikke tak til alle pædagoger, bagere, chaufførere, stilladsarbejdere, tøjekspedienter, frugthandlere, tandlæger, gartnere, journalister m.fl. i hele Danmark; udelukkende de specifikke fagfolk jeg møder autentisk - go´ vind med halebenet Hr. N10Ah ..... Tak skal du have Grunden til jeg siger tak til dem er fordi der er vel nogen der skal gøre det efter jeg er begyndt i det her game og har snakket med de piger jeg har besøgt har vi blandt andet snakket om respekt, de har altså haft nogle kunder som har behandlet dem så respektløst, kaldt dem diverse skældsord. Jeg nævnte også nogle ting l mit indlæg om hvad jeg er blevet kaldt af de kunder jeg har malet for. Jeg er faktisk også blevet kaldt for en perker af både kunder og kollegaer fordi jeg har albansk blod i årerne, og er det særlig fedt at blive kaldt for skældsord nej det er det slet ikke ( jeg har også fået ros) grunden til jeg siger tak til glædespigerne er fordi jeg synes der kommer flere og flere der slet ikke ser dem som normale mennesker og det er jeg altså lidt forarget over nogle skal jo give dem et tak den her gang blev det altså mig og jeg tænker da at de bliver glade for det tak, eller det håber jeg da. Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke har så meget forstand på det med pimps, jo jeg ved selvfølgelig godt hvad ordet pimp betyder, men jeg aner ikke om pigerne er eget af en pimp eller ej, og jeg aner ikke hvordan man spotter om man snakker med pigen eller en pimp, jeg har ihvertfald ikke ikke set nogle pimps hos de piger jeg har besøgt. Jeg har ikke fået et tak for at knokle på byggepladsen, jeg får ikke et tak når jeg har fuldspartlet, eller malet vægge og lofter, eller når jeg har sat filt op. Jo der er selvfølgelig dejlige kunder som påskønner det maler arbejde jeg har udført, men mester eller regeringen takker ikke mig for at slide på byggepladsen (mester skal bare have penge i kassen, og kan de ikke tjenes ind så bliver du fyret) Men jeg forventer heller ikke et tak jeg valgte bare at takke de glædespiger der er for det arbejde de laver og er glad for at de er her, og det ville jeg bare vise min taknemmelighed for ved et tak. I mit næste indslag tror jeg at jeg vil takke min mor for at have sat mig i verden, nu er min mor ikke glædespige, eller det håber jeg da ikke for hun er lykkeligt gift med min far, så har hun ihvertfald gået fra at være kontor assistent hos Salling group til et helt andet arbejde jo tak for det Hr Høvding, jeg tror desværre jeg får ondt i morgen. Jeg kan også bare lære og kigge efter hvor jeg løber Redigeret 7. December, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 350 Skrevet 7. December, 2021 Helt enig N10ah - flere indspark a la dette, må omverdenen gerne opleve - da det desværre nok stadig for alt for mange mennesker, er et tabubelagt erhverv. Spred budskabet, på andre platforme, end lige her på fantastiske eroguide. Når debatten i sociale lag, går på emnet købesex og glædespiger, vil jeg så vidt det er muligt altid smide en stemme ind i debatten - men man skal fare frem med lempe, når man lever i et monogamt forhold, og når det samtidig er normen i ens omverden. Selvfølgelig er mange, og måske især kvinder, særligt mistroiske ift. dette erhverv - om det så skyldes en nær søstersolidaritet,og en reel begrundet bekymring for de kvinder som desværre er i branchen uden måske helt selv og have valgt denne arbejdsform, eller om denne mistro/fordom også har en vis snert af noget helt andet, kan man så gisne om. Helt enig med jernsvinet, derfor også min udmelding om, at vi alle bør gribe i egen kasse, og huske at omtale dette erhverv med respekt, hvilket forhåbentlig på sigt - engang i fremtiden, vil give glædespigerne en bredere accept, bedre beskyttelse, samt vi kan få nedbrudt det tabu, der er, især omkring sexarbejdere, men selvfølgelig også deres kunder. Dejligt indspark fra Høvdingen, der jo nævner, at han køber sexuelt samvær, med kvinder, han ved er " independent " - Fuck her er jeg misundelig - for det er bare den største turn off for mig, hvis jeg har den mindste mistanke om, at den pige jeg besøger, har en pimp, der tjener kassen på hendes arbejde. Dejligt med en stemme i debatten, fra smukke Annika Sofia - som jeg på sigt helt sikkert er nødt til at besøge - Tak for starten til en god debat - N10ah 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 7. December, 2021 Listelømmel skrev, for 7 timer siden: Helt enig N10ah - flere indspark a la dette, må omverdenen gerne opleve - da det desværre nok stadig for alt for mange mennesker, er et tabubelagt erhverv. Spred budskabet, på andre platforme, end lige her på fantastiske eroguide. Når debatten i sociale lag, går på emnet købesex og glædespiger, vil jeg så vidt det er muligt altid smide en stemme ind i debatten - men man skal fare frem med lempe, når man lever i et monogamt forhold, og når det samtidig er normen i ens omverden. Selvfølgelig er mange, og måske især kvinder, særligt mistroiske ift. dette erhverv - om det så skyldes en nær søstersolidaritet,og en reel begrundet bekymring for de kvinder som desværre er i branchen uden måske helt selv og have valgt denne arbejdsform, eller om denne mistro/fordom også har en vis snert af noget helt andet, kan man så gisne om. Helt enig med jernsvinet, derfor også min udmelding om, at vi alle bør gribe i egen kasse, og huske at omtale dette erhverv med respekt, hvilket forhåbentlig på sigt - engang i fremtiden, vil give glædespigerne en bredere accept, bedre beskyttelse, samt vi kan få nedbrudt det tabu, der er, især omkring sexarbejdere, men selvfølgelig også deres kunder. Dejligt indspark fra Høvdingen, der jo nævner, at han køber sexuelt samvær, med kvinder, han ved er " independent " - Fuck her er jeg misundelig - for det er bare den største turn off for mig, hvis jeg har den mindste mistanke om, at den pige jeg besøger, har en pimp, der tjener kassen på hendes arbejde. Dejligt med en stemme i debatten, fra smukke Annika Sofia - som jeg på sigt helt sikkert er nødt til at besøge - Tak for starten til en god debat - N10ah Hej @Listelømmel tak for det. Jeg tør desværre ikke lægge et oplæg op som dette i et andet Forum, jeg ved hvordan nogle kan se ned på glædespiger, men også mig som kunde. Jeg kan dog fortælle dig, at jeg har forsøgt i et andet Forum men jeg blev svinet til og gjort nar af, både op mig indlæg og i privat beskeder fordi jeg netop skrev noget lignende som dette indslag men også hvordan det er som kunde. Jeg blev kaldt ting som taber, patetisk, og jeg ved ikke hvad jeg ikke blev kaldt. Jeg husker et sprøgsmål jeg fik i en privat besked hvor en spurgte mig “er du så grim at du ikke kan få fisse uden at betale dig til det ?” Så det tør jeg desværre ikke at gøre igen, selvom jeg så inderligt gerne ville. Jeg kunne forstille mig at være glædespige er både givende men også et enormt hårdt arbejde, både fordi de skal stå model til rigtig meget, såsom at blive svinet til, truet på livet eller ubehøvlede kunder eller kunder der ikke møder op. Så jeg forstår godt de har pararederne oppe, når de røde flag er der. Det er også derfor de skal have et tak fra mig, fordi de altså har et arbejde som mange ser ned på, jeg forstår ikke hvorfor at være glædespige bliver set så meget ned på af andre, og det er netop derfor de får et tak fra mig af fordi jeg er en af dem der er taknemmelige for det arbejde de laver og vil blot vise min taknemmelighed. Jeg er enig med både jernsvinet og høvdingen og deres synspunkter, det er forfærdeligt at det er sådan et tabubelagt emne som du selv siger, både for pigerne men også for kunderne, det er faktisk enormt hårdt for mit vedkommende at jeg ikke for eksempel kan sige til min familie, kolleger eller mange af mine venner at jeg besøger glædespiger, jeg er bange for deres reaktion og bange for hvad de vil sige til det og hvordan de vil se mig. Jeg har min bedste ven ham snakker jeg med det om, for han gør det selv i ny og næ. Og jeg er næsten sikker på, at mange glædespiger står i samme situation desværre. Jeg har ikke oplevet at pigerne er eget af en pimp, men jeg kan sagtens forstå høvdingen og det han skriver, for jeg er helt enig med ham. Jeg har ikke oplevet det endnu, jeg ved ikke hvordan man spotter om det er en pimp der ejer pigen, men jeg er enig med høvdingen fuldstændig, jeg vil bestemt også hellere være på besøg hos en selvstændig glædespige og ikke en hvordan der sidder en pimp der ejer hende inde ved siden af og som du selv skriver tjener kassen på hende. Jeg er også glad for Annikas indspark, det er dejligt at se tingene fra hendes synspunkt og hvilke glæder hun får ud af et besøg fra en kunde, det er dejligt at hendes kunder har den tillid til hende til at åbne sig op og snakke om alt eller intet, også kogle punkter der er meget ømme punkter at snakke om man måske ikke åbner sig op om overfor andre. Det er jeg sikker på må være vildt givende for hende. Vil jeg også gerne besøge hende ? Ja bestemt, hvis jeg en dag får sparet op og besøger København (ærgeligt hun ikke er i den jyske hovedstad) så ville hun da bestemt få et visit fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg