Chris_SS 15 Skrevet 6. December, 2021 Netop hjemvendt fra en tur ud i minusgraderne for at besøge Kira Bloom. Hun er fantastisk og gav mig hurtigt varmen. GFE fra øverste hylde. Nærværende, grinende og ægte lystig. Hun er på fra første øjeblik, og jeg følte mig set i hele den time, som besøget varede. Jeg har ikke en finger at sætte på selve akten. Hendes blowjob - som jeg normalt ikke kommer synderligt meget op at støde over - er i en klasse for sig. Og så er hendes unge krop naturligt smuk og silkeblød. Det er bare at komme afsted. * Kira bad mig om at skrive en anmeldelse. Det har jeg aldrig gjort før, men oplevelsen var simpelthen så god, at jeg var nødt til at efterkomme hendes ønske. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. December, 2021 Tak for beretningen. Må man spørge om stedet er let at komme til fra offentlig transport og kan man få Kira til at stønne højt uden at naboerne undres? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chris_SS 15 Skrevet 6. December, 2021 Det er ikke særlig langt fra en metro station på Amager. Og det ved jeg faktisk ikke. Jeg var for opslugt til at bekymre mig om naboer og graden af lydisolering. ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg