Hop til indhold
Baggårdskøter

Ladyboys. Hvorfor fake billeder

Recommended Posts

Jeg prøver på at forstå hvorfor nogle ladyboys blander rigtige billeder sammen med fake billeder. Nu faldt jeg lige over et nyt billede kiki har lagt op i hendes annoncer. Og via picture search finder man så hvor på nettet det er taget fra. Det er der desværre mange der gør. Men hvorfor vil man ligge både fake og ægte billeder op ? Synes bare det er synd. Da det lidt gir et forkert billede af profilen. Men det er åbenbart noget de fleste gør? 

4A3EA30A-6169-48F3-8276-FE107BC2FB4C.jpeg

2E111365-3F5D-40B1-AF79-3C22AD5596E0.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er et link til den hjemmeside jeg bruger. Jeg fandt den selv i et opslag engang her inde på eroguide. Jeg bruger den hver gang jeg kan. Har haft en del dårlige oplevelser med andre piger og en enkelt ladyboy engang i århus. Det var ikke en stor sucess. Så bliver man lidt påpasselig  

 

https://tineye.com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snyder GP/Shemales med deres fotos, må det være fordi de ikke vil have besøg.
Fake fotos = ingen besøg (i min bog).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Baggårdskøter skrev, for 14 timer siden:

Jeg prøver på at forstå hvorfor nogle ladyboys blander rigtige billeder sammen med fake billeder. Nu faldt jeg lige over et nyt billede kiki har lagt op i hendes annoncer. Og via picture search finder man så hvor på nettet det er taget fra. Det er der desværre mange der gør. Men hvorfor vil man ligge både fake og ægte billeder op ? Synes bare det er synd. Da det lidt gir et forkert billede af profilen. Men det er åbenbart noget de fleste gør? 

4A3EA30A-6169-48F3-8276-FE107BC2FB4C.jpeg

2E111365-3F5D-40B1-AF79-3C22AD5596E0.jpeg

Lige Kiki behøver ikke snyde med noget men det er et godt spørgsmål hvorfor et foto af Kourtney Dash dukker op... der snydes rigtig meget med shemales og forklaringen er nok den enkle at den falske markedsføring virker efter hensigten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 10 timer siden:

Lige Kiki behøver ikke snyde med noget men det er et godt spørgsmål hvorfor et foto af Kourtney Dash dukker op... der snydes rigtig meget med shemales og forklaringen er nok den enkle at den falske markedsføring virker efter hensigten.

Helt enig, Kiki er jo gudesmuk, med en stor flot pik, hun behøver bestemt ikke "stand up" for noget som helst :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...