Hop til indhold
LuciusSeneca

Kontakt piger direkte på Insta?

Recommended Posts

LuciusSeneca skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen af jer der har erfaring med, om det er en farbar vej? Kan man skrive til letpåklædte piger på Insta direkte og indlede noget Sugarstuff? Eller er det lige offensivt nok?

Jeg ville tænke det var lige offensivt nok, men har ingen erfaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker det kan være problematisk at spørge efter sex mod betaling hos piger som på ingen måde har ytret ønske derom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 15 timer siden:

Jeg tænker det kan være problematisk at spørge efter sex mod betaling hos piger som på ingen måde har ytret ønske derom. 

Vil tror man får sin profil blokeret af insta hvis pigen anmelder det

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuciusSeneca skrev, den 6.12.2021 at 17:56:

Er der nogen af jer der har erfaring med, om det er en farbar vej? Kan man skrive til letpåklædte piger på Insta direkte og indlede noget Sugarstuff? Eller er det lige offensivt nok?

Jeg har mødt et par piger på den måde, men man skal fare med lempe for det er nok de færreste piger der er interesseret i at blive kontaktet på den måde. 

Min profil er rimeligt anonym, uden billeder af mig selv. Har blot et par billeder af lidt "luksusting", og min bil som er af et mærke de fleste unge piger gerne vil ses i.

Jeg har været sammen med en semi-kendt influencer (hun har været med i et par tv-programmer), som jeg kontaktede direkte over insta, men der havde jeg hørt mange rygter om at hun sugardatede før jeg kontaktede hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...