Hop til indhold
Guest Peter2500

Lækker massage m.m. hos Nanna i Glostrup

Recommended Posts

Guest Peter2500

https://annoncelight.dk/showad/332726

Jeg tror vi er mange, der har siddet og savlet over Tinas skønne billeder, og mange af jer, har sikkert allerede besøgt hende. Dette har jeg selv til gode.

For noget tid siden, dukkede der så en ny kvinde op på Tinas annonce på Annoncelight, kvinden hedder Nanna. Efter hun havde været nævnt nogle gange her på Eroguide,så blev min nysgerrighed på hende større. Tirsdag aften havde jeg intet i kalenderen, så skrev til deres nr. og fik et hurtigt svar tilbage, at Nanna havde tid til massage. Og dermå siges at være styr på deres kommunikation, da den gik helt uden ventetid osv.

Stedet ligger i et stille villakvarter i Glostrup, og indgangen er forholdvis diskret, og jeg blev hurtigt lukket ind af Nanna, så ingen problemer der. Der er intet skilt eller noget i døren eller vinduet, så sørg for at gå til det rette husnr. Jeg blev ført i stort rum, hvor en stor seng er placeret i midten, alt pænt og rent. Nanna snakker fint dansk, og hun havde noget lækkert undertøj på, samt en slags sjal på.

Nanna har et sødt ansigt, samt hun har nogle fantastisk flotte og store naturlige bryster Dette syn påvirkede også hvad jeg endte med at bestille. Og som man kan læse på hendes annonce, så tilbyder hun lidt af hvert, og jeg endte med at bestille 1 times massage, med body to body og afsluttende med et handjob. Prisen er helt fair, så ingen overraskelser der.

Efter jeg det sidste par år, har besøgt 4-5 andre steder, så er det altid spændende når massagen går i gang, og desværre har skuffelserne været i overtal. Heldigvis var Nannas massage ikke en skuffelse, faktisk tværtimod, så ryger hun ind på en delt førsteplads (Delt med Bibi i Hvidovre). Hun forstår virkelig at mestre thaimassage, hvor hun bruger sine hænder og albuer, til at give en helt igennem skøn massage. Og der bliver taget fat, og det kan jeg personligt godt lide, da jeg bliver træt af steder, hvor massagen virker helt tilfældigt og usammenhængende.

Efter at hele kroppen har fået massage, så glider massagen stille og roligt over i body to body massage. Og jeg har allerede fået godt med jern på, godt hjulpet på vej af udsigten til hendes flotte kavalergang og hendes varme krop. Nanna er helt nøgen imens hun giver body to body, og lad mig sige det kort og godt, det er fantastisk frækt. Nanna bruger hele sin krop til at massere med, og med et par flotte bryster der kærtegner ens krop, fra ansigtet og ned til tærene, så blev jeg for alvor tændt. Nanna er helt glatbarberet, og har en sød mis. Jeg ved ikke helt hvorlænge jeg får body to body, men jeg nyder hvert eneste sekund, og skal siges, at Nanna er meget berøringsvenlig, men husk dog altid alligevel om hun er ok med, at man røre hende.

Efter min pik også er blevet kærtegnet af de store dejlige bryster, så tager hun roligt fat i min pik, smører den godt ind i olie, og påbegynder en handjob. Da jeg virkelig er blevet tændt, så kunne jeg sprøjte med det samme. Nanna kan fornemme det, og forstår heldigvis at forsinke mit sprøjt, da hun har fin fornemmelse af, hvornår man kommer. Med en flot nøgen og smilende thai-kvinde, så må jeg dog tilsidst lade orgasmen bruse frem, og jeg bliver malket til den helt sidste dråbe, og ender at ligge der godt sprøjtet til. Med Nannas gode humør, bliver der smilet og grinet, og jeg bliver tørret af. Der er intet hast med at komme ud af huset, og Nanna er helt sikkert en kvinde jeg skal besøge meget i fremtiden.

Pas godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...